خبرگزاری کار ایران

حقایقی درباره پولسازی که نمی دانید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۸۳

یکی از دلایلی که باعث شد تا فردی موفق و ثروتمند شوم، ذهنیت پولسازی و تفکرات مثبتی بود که هنگام راه اندازی کسب و کارم در ذهنم می پروراندم و ملزومات محقق شدن این تفکر را در حوزه کسب و کار خود به کار می گرفتم که باعث شد نتیجه دلخواه برایم حاصل شود.

رادیاتور پژو 405

شما می توانید رادیاتور پژو 405 کوچک خودرو را برای مثال پژو 405 مطابق با عملکرد و جنس مورد نظرتان خریداری کنید و از آنجایی که قیمت آن بر اساس جنس آلومینیومی و مسی متفاوت است می توانید قبل از خرید در مورد نحوه عملکرد هر کدام از جنس ها تحقیق کرده و سپس آن را خریداری کنید تا بازده ای بهتری را مشاهده کنید.

اگر می خواهید که دمای خودرو مناسب و استاندارد باشد حتما باید به عوامل مهمی همچون اضافه کردن مایعهای ضد یخ توجه داشته باشید همچنین کیفیت رادیاتور که از جنس مسی و یا آلومینیومی است در خودروهاایرانی ماننده پژو و رادیاتور مزدا می تواند تاثیر گذار باشد.

 

دمپایی روفرشی دخترانه

امروزه بیشتر دختر خانمها علاقه زیادی دارند که در منزل از دمپایی روفرشی دخترانه استفاده کنند که در این بین دمپایی روفرشی فانتزی پشمالو نمونه ای از این مدلها می باشد و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است، معمولا از دمپاییهای روفرشی فانتزی پشمالو بیشتر در فصل سرد و زمستان استفاده می کنند و گرم و نرم می باشند.

دمپاییهای روفرشی با انواع مدلها و طرحها مانند طرح گربه، سگ، خرس، ایموجی و موش هستند که بسیار دوست داشتنی و مورد پسند دختر خانمهای جوان می باشند، این مدل دمپایی معمولا برای تمام اعضای خانواده قابل استفاده می باشد و در طرح و رنگهای مختلفی عرضه می شود. هنگام استفاده از این دمپاییها بر روی فرش و پارکت احساس آرامش و راحتی به فرد دست می دهد، این دمپاییها در مدلهای فانتزی بهترین و پرفروش ترین می باشند و طرفداران بسیار زیادی را در بین مخصوصا دختران و کودکان دارند.

حقایقی درباره پولسازی که نمی دانید

دماسنج جیوه ای قدیمی

یکی از ایزوتوپ مایعی، جیوه قرمز می باشد که حدود ۲۰.۲ متر مکعب چگالی بالای آن است که برای ساخت محصولات مختلفی استفاده می شود، که دماسنج جیوه ای قدیمی قرمز یکی از این محصولات می باشد دماسنج جیوه ای دارای یک حباب جیوه ای می باشد که به این حباب یک لوله ای شیشه ای نازک متصل شده است.

هنگامی که دمای جیوه درون حباب شیشه بالا می رود در اثر انبساط حجم آن افزایش پیدا می کند و موجب بالا رفتن جیوه درون لوله ای شیشه ای می شود و جهت نمایش دمای جیوه درون شیشه روی لوله شیشه ای درجه گذاریهایی گذاشته شده است.

حقایقی درباره پولسازی که نمی دانید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز