خبرگزاری کار ایران

ارائه تخفیف ویژه ایرانگردی به مقصد کیش در رالی تور خانواده

کد خبر : ۱۹۳۴۱۳

خانواده ها ازشهرهای مختلف کشوربا شرکت در رالی تور خانواده هفدهمین جشنواره تابستانی کیش از تخفیف های ویژه گردشگری بهره مند می شوند.

به گزارش ایلنا، در این مسابقه شرکت کنندگان در ۱۰ شهریور از مبداهای متفاوت به مقصد جزیره کیش حرکت می کنند و ۲۸ شهریوربا معرفی نفرات برتر این مسابقه به پایان می رسد.

در رالی تور خانواده عملکرد افراد شرکت کننده از مبدا توسط پلیس راهنمایی کنترل و به آنها امتیاز مثبت و منفی داده می شود و در طول مسیر افراد از ظرفیت های موجود گردشگری در شهرها هم بهره مند خواهند شد.

در این مسابقه سرنشینان خودرو باید به صورت خانواده باشند و شرکت کنندگان در طول مسیر و در زمان عبور از هر پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی، باید کارت ویژه مسابقه را ممهور به مهر پاسگاه کنند.

رالی تور خانواده با اهداف توسعه گردشگری و اشاعه فرهنگ سفر با رعایت مقررات، ایجاد شور و نشاط عمومی به منظورپیوستن خانواده ها و مشارکت گردشگری و جذب حداکثری گردشگر، انتقال پیام پیروی از مقررات به کودکان و ایجاد مشارکت در سازمان های متولی در حوزه گردشگری درشهرهای مختلف کشوربرگزار می شود.

برای شرکت کنندگان در رالی تور خانواده تسهیلاتی مانند پرداخت هزینه بنزین مصرفی براساس کیلومتر ثبت شده با تایید اداره راهنمایی ورانندگی، استفاده از تسهیلات اقامتی و گردشگری در شهرهای بین راهی با تخفیف ویژه، تخفیف در هزینه حمل خودرو به همراه سرنشینان از بندر چارک به کیش و تخفیف در استفاده از تسهیلات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و تورهای گردشگری جزیره زیبای کیش در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند از ۲۰ تا ۳۰ مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www. famirally. ir و یا با ارسال پیامک به شماره ۶۱۲۲ ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز