خبرگزاری کار ایران

قیمت خرید ظروف نقره دست دوم پارسیس ارزان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۱۹

با توجه به خاصیتی که برای ظروف نقره بیان شده است، امروزه قیمت این ظروف در بازار با افزایش قابل توجهی روبه رو شده است که توصیه می شود برای این که خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید از انواع دست دوم ظروف نقره خریداری نمایید تا هم از خواص آن برای بدن و هم از زیبایی منحصر به فرد آنها در منازلتان به هنگام پذیرایی از میهمان بهره بگیرید.

از مزایای نقره می توان گفت که یکی از فلزاتی که با آن زیور آلات ساخته می شود که برای سلامتی بسیار مفید می باشد. همچنین نقره به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده، موثر بوده و میکروب را از بین می برد.

نقره این خاصیت ویژه را دارد که به انباشته شدن انرژی در بدن کمک و احساس شادابی و نیرو بخشی در انسان ایجاد می کند. مهم تر اینکه موجب کاهش استرس و افزایش آرامش می شود. همان طور که می دانید نقره خواص درمانی بسیاری دارد، به عنوان مثال نقره به دلیل جذب شدن از طریق پوست می تواند تسکین درد باشد و همچنین گردش خون را در بدن کنترل کرده و فشار خون را تنظیم می کند.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

 

ظروف دست دوم

برای فعالیت در این زمینه، ما می توانیم با تهیه و خرید کلی ظروف و وسایل نقره ای دست دوم هزینه های مازاد را حذف کرد. امروزه نقره هم مانند بقیه فلزات شرایط خاص خود را دارد. افراد باید جهت خرید ظروف نقره دست دوم به مراکز خرید آن مراجعه کنند. علت این امر این است که برخی افراد سود جو وجود دارند که از کسانی که نسبت به ویژگی های ظروف نقره بی اطلاع هستند سوء استفاده می کنند و ظروف نقره را با عیار کم شده و به جهت دست دوم بودن با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

پس به همین علت برای جلوگیری از سوء استفاده این افراد باید هنگام خرید، یا افراد آشنا به فلز نقره را همراه خود ببرید یا اینکه از مشاوره کارشناسان بورس ظروف نقره استفاده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید و هزینه واقعی ظروف را پرداخت کنید.

قیمت خرید ظروف نقره دست دوم پارسیس ارزان شد

در این میان ظروف نقره دست دوم همچون مجسمه، قاشق چنگال، تنگ، شکلات خوری، پارچ، سماور و آینه و شمعدان از جمله وسایلی است که طرفداران بسیاری دارد.

از مهم ترین ویژگی ظروف نقره این است که عاری از هر نوع میکروب و باکتری است و می توانید با خیال راحت از آن جهت خوردن و آشامیدن استفاده کنید و نیازی به استریل کردن آن نمی باشد.

 

ظروف نقره پارسیس

گفتیم که معتبرترین و شناخته شده ترین برند در میان برندهای دیگر در حوزه ساخت انواع ظروف نقره، برند پارسیس می باشد. استفاده از محصولات و ظروف نقره برای سلامتی افراد اثرات بسیار محسوسی دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

ظروفی که از جنس فلز نقره ساخته شده باشند عاری از هرگونه باکتری و مواد مضر هستند به گونه ای که حتی بسیاری از افراد برای محافظت از انواع نوشیدنی یا ماده غذایی این محصول استفاده می کنند زیرا خاصیت ذاتی نقره از بین بردن باکتریهاست.

از جمله پارامترهای مهم تعیین کننده قیمت ظروف پذیرایی نقره پارسیس درصد خلوص نقره به کار رفته در ساختار این محصولات است.

شاید شما گمان می کنید که استفاده از فلز نقره تنها برای ساخت ظروف مختلف و یا زیور آلات استفاده می شود این درحالی است که کاربردهای بسیار متنوعی برای فلز براق و بادوام نقره وجود دارد که عبارتند از:

استفاده از نقره در پنلهای خورشیدی و آبی

ساخت ظروف نقره ای، زیورآلات و جواهرات متناسب با سلیقه و نیاز خانمها

سیم و کابل اتصال برق

روکش آیینه و پنجره

قیمت خرید ظروف نقره دست دوم پارسیس ارزان شد

موارد گفته شده از جمله کاربردهای مستقیم فلز نقره در ظروف نقره پارسیس بود اما در برخی موارد از این فلز به صورتهای غیر مستقیمی به کار گرفته می شود؛ مواردی مانند: دندانپزشکی، هواپیماسازی، لنزدوربین عکاسی، ضدعفونی کننده ها و نگهدارنده های چوبی، فلزی وغیره.

ممکن است برندهای مختلف در فرآیند قیمت گذاری محصولاتشان با یکدیگر اتفاق نظر نداشته باشند برای مثال برند پارسیس برای ظروف نقره خود قیمتی را در نظرگرفته است که با قیمت محصولات برند پارسیس یکسان نمی باشد. عوامل متعددی مانند میزان عیار نقره می توانند در این تفاوت قیمت فاحش دخیل باشد.

احتمالا در فیلمهای قدیمی دیده اید که از ظروف نقره برای نگهداری و خنک نگه داشتن نوشیدنیهای و گرم نگه داشتن دمنوش پادشاهان استفاده می کردند، این یک نمونه بارز از همین ویژگی فلز نقره است که خنک کننده به حساب می آید و تمامی این موارد هم به دلیل خواص و ماهیت شیمیایی و ذاتی خود این فلز است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز