خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان خبرداد:

تندرستی بیماران کلیوی زنجان با ورزش یوگا

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۹۸

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان برای حفظ سلامت بیماران خود و در راستای نهادینه کردن ورزش در بین آنان، با همکاری هیئت ورزش های همگانی از بهمن ماه امسال یک دوره کلاس آموزش یوگا برای بانوان دچار بیمار کلیوی برگزار می کند.

ایلنا: یوگا هماهنگی بین ذهن، جسم و روح است و یک ابزار درمانی محسوب می شود و کمک می کند تا انسان از وضعیت بدنی خود آگاه شده و انعطاف پذیری بدن را به دنبال دارد. یوگا در لحظه استرس، آرامش را به ارمغان می آورد و اولین دلیل کسانی که به کلاس های یوگا می آیند بدست آوردن انرژی بیشتر، شادابی و آرامش است.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, در طی انجام وضعیت های یوگا، ماهیچه ها تحریک، منبسط و منقبض شده و انعطاف پذیر و قوی می‌شوند.

تمرین منظم یوگا مانند تمام فعالیت های جسمی دیگر، روند بی آهک شدن استخوان ها(پوکی استخوان) را کند می‌کند.

یوگا تمام عناصر برای بهبود ظرفیت تنفس را در اختیار دارد و آنها را به جریان می‌اندازد؛ به همین ترتیب و خصوصاً با کاهش ضربان قلب، عملکرد قلب و عروق را نیز بهبود می‌بخشد.

تأثیر یوگا بر عروق، سهیم بودن در کاهش فشار خون است و یوگا با بازگرداندن جریان خون از عضوهای پایینی، گردش خون را تسهیل می‌کند.

یوگا شمای کلی بدن را زیباتر و بهتر می‌کند و به لطف زیبایی بیشتر ستون مهره ها و حفظ آنها در بهترین وضعیت، فرد در بدنش احساس راحتی و آسایش دارد.

گفتنی است همۀ افراد در هر سنی که باشند با هر درجه از انعطاف پذیری، می‌توانند یوگا تمرین کنند و کافی است که کلاس هایی متناسب با سطح شان به ترتیب مبتدی، متوسط و یا پیشترفته را انتخاب کنند.

همچنین بیشتر مشکلات احتمالی پزشکی در ارتباط با مفاصل هستند و در صورتی که پوزیشن ها شدید باشند و یا به مدت طولانی حفظ شوند و یا عمل تنفس به درستی انجام نشود، ممکن است مشکلاتی برای فرد ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز