خبرگزاری کار ایران

ویزای سرمایه گذاری چیست؟ نحوه دریافت و مدارک مورد نیاز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۳۶

یکی از بهترین روش های مهاجرت، استفاده از ویزای سرمایه گذاری می باشد این نوع ویزای همانطور که از اسمش پیداست از طریق سرمایه گذاری می باشد اما با شریطی کاملا متفاوت از انواع ویزا های دیگر که نهایتا موجب می شود تا شخص سرمایه دار در زمانی بسیار کم، معتبر ترین ویزا و مدارک را با اقامت دائم دریافت نماید . در سایت افق بال فرشتگان به این صورت ویزای سرمایه گذاری چیست؟  تعریف شده است:

 

ویزای سرمایه گذاری چیست:

ویزای سرمایه گذاری یا مهاجرت سرمایه گذاری، یکی از متداول ترین روش های مهاجرت به کشورهای خارجی است. این روش مستلزم واجد شرایط بودن از نظر برنامه کسب و کار و بودجه مالی قابل توجه است. بهترین کشورهای جهان در حال حاضر، پذیرای تعداد زیادی سرمایه گذار برای پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی خود هستند. به این ترتیب، می توان از این فرصت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

اکثر کشور های دنیا مسیر های دریافت این نوع ویزا را تسهیل کرده اند تا بتوانند با این اقدامات رمایه گذاران را به سمت خود جذب کنند و نهایتا شخصی که تمایل به دریافت این نوع ویزا را داشته باشد مسیری کاملا متفاوت از انواع روش های دیگر مهاجرت را دارا می باشد.

چنانچه تصمیم به مهاجرت از این طریق را دارید توضیه می شود که حتما از مشاوره مهاجرت افق بال فرشتگان تمامی سوالات را مطرح نمائید و شرایط خود را با مشاور در میان بگزارید تا بهترین روش با شرایط شما اعلام شود

با توجه به اینکه یک چهارم کشور های جهان در سال 2015 این نوع ویزا را تائید نموده اند و معمولا به نام ویزای طلایی یا گلدن ویزا نیز شناخته می شود باید در نظر داشته باشید که هر کشور ساز و کار و برنامه مخصوص به خودش را دارد ولی مزیت مثبت در ان ها این می باشد که همانند ویزای طلایی میباشند و در اکثر اوقات می توان گذرنامه طلایی یا همان دریافت اقامت فوری و شهروندی سریع را با این نوع ویزا بدست اورد.

مزایای ویزای سرمایه گذاری:

این نوع ویزا برتری های فراوانی دارد، برای اشخاصی که پس از ثبت شرکت تصمیم به کارآفرینی و نیازمند نیروی کار متخصص دارند، ارتباط منسجم و قوی با تمام کشور های دنیا و مخصوصا اروپا و همچنین نبود محدودیت های واردات و صادارت و تحریم و مشکلاتی از این قبیل موجب شده است که شرایط گرفتن این نوع ویزا بسیار مناسب باشد و برای اهل کار همه چیز اماده باشد.

سرمایه گذاری می تواند به روش ها مختلفی صورت بگیردبسته به کشور مقصد این ویزا روش های متفاوتی دارد مثلا در ترکیه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک صورت میگیرد و در آمریکا یا کانادا با راه اندازی شرکت در منطقه ای محروم و استخدام چند نیروی کار.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

در اروپا می توان پس از راه اندازی شرکت برای دریافت و اخد این نوع ویزا اقدام نمود.

  • پنج کشور برتر اروپایی برای پایین ترین نرخ مالیات شرکتی به ترتیب شامل مجارستان، بلغارستان، قبرس، ایرلند، لیتوانی است.
  • می توانید با راه اندازی یک شرکت در اروپا برای أخذ ویزای سرمایه گذاری اقدام کنید.
  • شرکت با مسئولیت محدود برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ترجیح داده می شود. حداقل سرمایه مورد نیاز لازم است. مالک باید حداقل یک شریک و حداقل یک مدیر واجد شرایط داشته باشد که می تواند حتی یک شهروند خارجی باشد.
  • شرکت با مسئولیت محدود برای أخذ ویزای سرمایه گذاری، شرکتی است که برای مشاغل متوسط ​​/ کوچک نیز مناسب است. مزیتی که این شرکت ها به شما می دهند این است که می توانید شرکت را در کشورهای مختلف اروپایی از طریق دستورالعمل های یکسان اداره کنید. به این ترتیب، شما همچنین می توانید تجارت خود را به یک کشور اروپایی دیگر به روشی ساده تر منتقل کنید.
  • شرکت سهامی یک انتخاب عالی برای مشاغل بزرگ است. در این مورد، حداقل سرمایه را باید طبق کشور مقصد داشته باشید. در طول تأسیس شرکت، مالک ملزم به پرداخت حداقل 30 درصد از آن است. با این حال، سرمایه گذاران تنها در قبال مبلغی که در تشکیل شرکت مشارکت می کنند، مسئول خواهند بود.
  • دفاتر نمایندگی (دفاتر ارتباطی) به شما اجازه می دهند تا یک کارکرد محدود از دفتر تجارت خود را در کشور جدید داشته باشید. این هم یک راه خوب برای ویزای سرمایه گذاری است. به این ترتیب، اجازه انجام فعالیت های تجاری مستقیم را ندارید، زیرا دفاتر نمایندگی، وضعیت اشخاص حقوقی را ندارند. از شما خواسته می شود که یک مدیر محلی منصوب کنید که نماینده منافع شرکت مادر (شرکت مبدأ) باشد و وظایف خود را بر این اساس انجام دهد.
  • راه اندازی دفاتر شعب، گزینه های مناسبی برای کسانی هستند که می خواهند تجارت موجود خود را به بازار جدید گسترش دهند. با این حال، به خاطر داشته باشید که دفاتر شعبه در اکثر کشورهای اروپایی وضعیت قانونی شرکت را ندارند. با داشتن یک شعبه، می توانید پس از تعیین یک مدیر محلی، به انجام فعالیت های تجاری مانند شرکت مادر ادامه دهید. این هم برای مدیران شرکت های بزرگ، بهترین روش أخذ ویزای سرمایه گذاری است.

سرمایه گذاری در ترکیه

این کشور با محبوبیت بسیار بالایی که در بین ایرانی ها دارد توانسته یکی از اولین مقاصد سرمایه گذاری ایران در خارج از کشور باشد، معمولا ایرانیان علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه املاک و مسکن در ترکیه می باشند و عمده سرمایه گذاری ها در این کشور بدین صورت می باشد که در برابر دولت ترکیه برای سرمایه گذاران دریافت اقامت سریع + نگهداری پروزه به مدت 3 سال و پس از ان اخذ پاسپورت ترکیه و شهورندی انجا را مهیا نموده است.ویزای سرمایه گذاری چیست؟ نحوه دریافت و مدارک مورد نیاز

معمولا این نوع مهاجرت از نوع ویزای کار یا مهاجرت کاری می باشد بدین معنی که شخصی که از طریق این نوع ویزا قصد مهاجرت دارد با تصمیم کار در کشور جدید اقدام می نماید اما با توجه به اینکه ممکن است در نقش کارفرما باشد به همین دلیل از این نوع مهاجرت جداشده است.

منبع: ویزای سرمایه گذاری افق بال فرشتگان https://fereshteganiran.com/

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز