خبرگزاری کار ایران

بهترین روش‌های مهاجرت به انگلیس در سال 2022

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۵۵

قبل از اینکه به بهترین روش‌های مهاجرت بپردازیم، بهتر است با تمامی راه‌های مهاجرت به انگلستان آشنا شوید.

به دلیل شرایط بسیار مطلوب زندگی در انگلیس، اکثر ایرانیان به دنبال یافتن بهترین راه‌های مهاجرت به انگلستان هستند. البته مهاجرت به انگلستان کار آسانی نیست؛ مخصوصاً برای ایرانیان که برای مهاجرت به این کشور، باید مسیر دشواری را طی کنند. گفتنی است که مهاجرت به هر کشوری، سختی‌ها و مراحل خاص خود را دارد و در صورتی که فرد با راه‌های مهاجرت آشنا باشد، به راحتی می‌تواند در این مسیر قدم گذاشته و در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه دلخواه دست یابد؛ به همین منظور در این مطلب قصد داریم بهترین روش‌های مهاجرت به انگلیس در سال 2022 را معرفی و بررسی کنیم.

معرفی روش‌های مهاجرت به انگلستان 

قبل از اینکه به بهترین روش‌های مهاجرت بپردازیم، بهتر است با تمامی راه‌های مهاجرت به انگلستان آشنا شوید. نه تنها کشور انگلیس، بلکه اکثر کشورهای برتر دنیا، راه‌های مختلفی را برای علاقه‌مندان و مهاجران فراهم کرده‌اند تا بسته به شغل و علاقه خود، در این کشورها اقامت کنند.

به طور کلی، علاقه‌مندان به مهاجرت به انگلستان می‌توانند بسته به هدف خود، یکی از راه‌های ذیل را برگزینند:

  • مهاجرت کاری به انگلستان
  • مهاجرت تحصیلی به انگلستان
  • مهاجرت برای ازدواج با شهروند انگلیسی
  • مهاجرت با هدف سرمایه گذاری به انگلستان
  • مهاجرت از راه خرید املاک در انگلستان
  • مهاجرت با هدف راه‌اندازی استارت آپ

هرکدام از راه‌های ذکر شده، دارای زمان‌بندی خاصی برای اقامت هستند و باید بسته به هدف خود اقدام به مهاجرت کنید. از بین گزینه‌های معرفی شده، مهاجرت با هدف کاری و تحصیلی، از بهترین راه‌ها برای مهاجرت به انگلستان هستند و در این مطلب به این نوع از مهاجرت‌ها خواهیم پرداخت.

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

دریافت ویزای تحصیلی انگلستان و اقدام به این نوع از مهاجرت، یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به انگلیس است. به دلیل وجود دانشگاه‌های برتر و سطح اول در کشور انگلیس، عده زیادی از افراد، نه در ایران بلکه در سرتاسر جهان، آرزوی تحصیل در انگلستان را دارند. دانشگاه‌های کشور انگلیس دارای بالاترین سطح علمی در دنیا هستند و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار محصلان قرار می‌دهند.

دانشجویانی که علاقه به تحصیل در انگلیس دارند، باید توانایی پرداخت شهریه تحصیلی را نیز داشته باشند. میانگین شهریه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیس، بین 10 الی 38 هزار پوند به صورت سالانه است. قابل ذکر است که شهریه ذکر شده برای رشته‌های پزشکی بیشتر خواهد بود. یکی از برتری‌های این نوع از مهاجرت، امکان دریافت ویزای کاری پس از اتمام تحصیل در انگلیس بوده و بلافاصله می‌توانید ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کنید. قابل ذکر است که در تبدیل ویزای تحصیلی به کاری نیز باید شرایط خاص و قوانین وضع شده را رعایت کنید.

مهاجرانی که با هدف تحصیل وارد انگلیس می‌شوند، ویزای Tier4 را دریافت خواهند که مخصوص افراد علاقه‌مند به تحصیل در مدارس یا دانشگاه‌های انگلیس است. اولین شرط برای دریافت ویزای تحصیلی انگلیس، تسلط به زبان انگلیسی است. علاوه بر تسلط نسبی به زبان انگلیسی، دریافت پذیرش از دانشگاه‌های مختلف این کشور، نیز در اولویت بعدی قرار دارد. در مراحل بعدی نیز برخورداری از تمکن مالی و اقتصادی برای اسکان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهاجرت با هدف سرمایه گذاری در انگلیس

روش پیشنهادی دیگر برای مهاجرت به انگلیس، از طریق سرمایه گذاری در کشور انگلیس است. به دلیل اهمیت بالای سرمایه گذاری نزد دولت این کشور، یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به انگلستان، دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان است. این نوع از مهاجرت نیاز به سرمایه مالی زیادی دارد و افرادی که توانایی مالی بالایی دارند، می‌توانند از این نوع مهاجرت استفاده کنند.

بهترین راهکار قبل از مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری، دریافت مشاوره از وکیل مهاجرت به انگلستان است. بدین صورت با شرایط سرمایه گذاری و بازارهای مختلف این کشور آشنا خواهید شد و بینش بهتری نسبت به نحوه سرمایه گذاری پیدا خواهید کرد.

حداقل سرمایه موردنیاز برای دریافت ویزای سرمایه گذاری Tier1 انگلیس، 2 میلیون پوند بوده و با افزایش مقدار سرمایه می‌توانید زمان اقامت انگلستان را افزایش داده و راحت‌تر اقدام به دریافت اقامت دائم کنید؛ به طور مثال افرادی که با سرمایه 2 میلیون پوندی و با هدف سرمایه گذاری در انگلستان وارد عمل شوند، می‌توانند اقامت موقت 3 سال و 4 ماهه دریافت کنند. در صورت اتمام اقامت موقت نیز می‌توانید تحت شرایط خاصی درخواست اقامت موقت 2 ساله کنید. پس از این مدت و اتمام اقامت موقت 5 ساله، مهاجران می‌توانند درخواست اقامت دائم را ثبت کنند.

در شرایطی که با سرمایه 10 میلیون پوندی اقدام به این نوع از مهاجرت کرده باشید، می‌توانید بعد از 2 سال، اقامت دائم انگلیس یا ILR دریافت کنید. از مزایای دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلیس، می‌توان به امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر 18 سال، برخورداری از خدمات پزشکی رایگان و امکان دریافت اقامت دیگر اعضای خانواده اشاره کرد.

برای دریافت ویزای انگلیس این راه را به شما پیشنهاد می‌کنیم!

چنانچه گفته شد، راه‌های مختلفی برای مهاجرت به انگلیس وجود دارد. طی کردن مسیر دریافت ویزای انگلیس، به طور حتم سخت خواهد بود و پیشنهاد ما استفاده از خدمات مشاوره مؤسسه حقوقی ملک پور است. برای دریافت ویزای تحصیلی و ویزای سرمایه گذاری انگلستان، بهترین کار، مشورت با وکیل مهاجرت به انگلستان خواهد بود. با استفاده از خدمات مؤسسه حقوقی ملک پور، می‌توانید سریع‌ترین و بهترین راه مهاجرت به انگلیس را بسته به علاقه و شغل خود پیدا کرده و اقدام به مهاجرت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز