خبرگزاری کار ایران

7 روش پرسود سرمایه گذاری در کانادا پس از مهاجرت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۵۱۴

سرمایه گذاری در کانادا

آمریکا بزرگترین شریک بزرگ اقتصادی کاناداست و این موضوع سبب گردیده موسسات اقتصادی بسیاری در کانادا رشد کند. در همین راستا علاقه مندان بسیاری قصد دارند که با شناخت فرصت های سرمایه گذاری در کانادا به بازار جهانی دست پیدا کنند. به طور کلی می توان گفت متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور از طرق مختلف همانند خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت و پرداخت سرمایه ای به بازار کانادا می توانند اقدام به سرمایه گذاری نمایند. اما در نهایت باید بررسی شود که کدام یک از روش های سرمایه گذاری منجر به اخذ اقامت و تابعیت کشور کانادا خواهد شد.

طبق آمار سازمان شفافیت بین الملل (Transparency International)؛ کانادا جزو ده کشور برتر در زمینه نبود فساد اداری و اقتصادی است.

موسسه Global Finance بانک‌های کانادا را جزو امن‌ترین بانک‌های جهان می‌داند و همچنین سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، کانادا را محبوب‌ترین کشور برای کارآفرینان معرفی کرده است.

به طور کلی مزایای سرمایه گذاری در کانادا را می توان اینگونه بیان کرد:

  • بهترین و راحت ترین کشور برای اخذ اقامت دائم
  • رفاه و امکانات اجتماعی بالا
  • مالیات پایین در مقایسه با سایر کشورهای صنعتی عضو گروه جی هفت
  • قوانین حمایتی مناسب کسب و کارهای نوپا
  • ریسک پایین سرمایه گذاری بدلیل ثبات بالای اقتصادی و ارتباط با بازارهای جهانی
  • عدم نیاز به سن پایین و نمره زبان بالا در برنامه‌ های سرمایه گذاری برای اقامت

با مطالعه قسمت های بعدی این مقاله  از اکونومیگ با شرایط انواع سرمایه گذاری در کانادا آشنا شوید.

شما می توانید از سوی یک کمپانی حمایت شوید، آموزش ببینید و بیزینس خود را راه اندازی و به کسب درآمد برسید.

همچنین می توانید کسب و کار خود را تنها با ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار راه اندازی کنید.

سرمایه گذاری روی راه­اندازی کسب و کار نه تنها به دلیل هزینه های پایین به عنوان بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا انتخاب می شود بلکه در نهایت متقاضی می تواند اقامت بگیرد و به پاسپورت و اقامت دائم کانادا دست یابد. میزان هزینه این مسیر مهاجرتی در برخی دیگر از ایالات به ۲۰۰ هزار دلار نیز می رسد.

بنابراین اگر بیزینسی دارید و قصد دارید یک شعبه از آن را در کانادا راه‌اندازی کنید می توانید با هزینه بسیار کم این کار را انجام دهید و به راحتی اقامت کانادا را کسب کنید.

البته روش های زیادی در زمینه های کار، تحصیل و سرمایه گذاری جهت مهاجرت به کانادا وجود دارد ولی در روش سرمایه گذاری، کسب و کارهایی وجود دارند که ریسک کمتری نسبت به سایر روش ها مانند خرید ملک دارند که می توان از آن ها به عنوان بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا نام برد.

از بهترین سرمایه گذاری ها در کانادا  می­توان به راه اندازی هتل، رستوران یا پمپ بنزین اشاره کرد.

 7 روش پرسود سرمایه گذاری در کانادا پس از مهاجرت

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

دولت کانادا و مراجع محلی تأکید خاصی بر روی خرید پروژه‌های قبلی و نیمه کاره در ونکورر کانادا داشته و سرمایه­گذاران را به تزریق پول و خرید این پروژه ها برای مهاجرت به ونکور کانادا ترغیب می‌کنند. غیر از انواع استارتاپ‌ها و ایده‌های جدیدی که بسته به پتانسیل های محل می‌توانید پیاده کنید، این پروژه های از قبل طرح ریزی شده هم ایده بدی برای سرمایه گذاری در ونکور کانادا نیستند.

لازم است بدانید که تمامی اطلاعات زیر، حاصل داده‌های آنلاین و عمومی هستند بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق تر لازم است در دوره جامع سرمایه­گذاری در کانادا شرکت کنید تا از خدمات پشتیبانی دوره بهره­مند شوید. در ادامه به برخی از پروژهای کسب و کار در ونکوورکه هم اکنون می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید آورده شده است.

1- شرکت تولید و توزیع آب طبیعی یخچال‌ها آیس فیلد

این شرکت با داشتن فروش بالا، یک سرمایه گذاری خوب برای مهاجرت به ونکور کانادا خواهد بود. طبق مشخصات اعلامی از سوی خود شرکت، بازار هدف شرکت جهت صادرات آب معدنی کشورهای ژاپن، چین، کره و تایوان هستند. در مورد درآمدها و سایر صورت‌های مالی شرکت اطلاعات دقیقی اعلام نشده و گفته شده است که تمام این امور به صورت فصلی در شرکت محاسبه خواهند شد.

2- شرکت تولید صدف‌های خوراکی فانی بی

این شرکت با وجود مصرف بالای صدف و صادرات زیاد آن از ونکور، یک موقعیت مناسب جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به ونکور کانادا با این روش خواهد بود. از محصولات شرکت می‌توان انواع و گونه های مختلف صدف تازه و یخ زده را نام برد. امور صادراتی این شرکت به کمک خطوط هوایی صورت گرفته و بازار هدف آن در غیر از کانادا در کشورهای امریکا، چین، ژاپن، تایوان و سنگاپور قرار دارد. طبق توضیحات شرکت علاوه بر این بازارهای بالقوه‌ای در کشورهای اروپایی، هنگ کنگ، ماکائو و ویتنام وجود دارند که می‌توان با صرف هزینه بیشتر به آن‌ها دست یافت

3- شرکت تولید صدف‌های خوراکی مک

حوزه صادرات این شرکت آمریکای شمالی، آسیای شرقی و اروپای غربی است و طبق تخمین‌ها برای آغاز سرمایه‌گذاری به حداقل دویست هزار دلار کانادا نیاز دارد. به بیانی این سرمایه‌گذاری دویست هزار دلاری برای مهاجرت به ونکور کانادا کافی خواهد بود. طبق توضیحات خود شرکت، صادرات تمام اقلام صدف خوراکی در دستور کار بوده و در صورت لزوم می‌توان میزان تولید را تا چندین برابر بالا برد.

4- صنایع رنگ‌های پوششی دره کوموکس

این یک فرصت عالی برای آغاز یک کسب و کار کامل و مهاجرت به ونکور کانادا است. برای آغاز به صدهزار دلار کانادا به عنوان سرمایه نیاز دارید و در ازای این رقم صاحب تمام وسایل و تجهیزات لازم برای این کار خواهید شد. طبق گفته مالک فعلی کسب و کار می‌توانید از محل فعلی برای برپایی کارگاه استفاده کنید یا آن را به هر محل نزدیکی که مدنظر دارید انتقال دهید.

5- خرده فروشی "زمین مقدس"

این خرده فروشی یک واحد تجاری موفق است که توانسته با قرار داشتن در یک جای مناسب از شهر سهم بالایی از خرید و فروش محلی را داشته باشد. طبق توضیحات مالک فعلی، این خرده فروشی شدیداً مستعد توسعه بوده و با دسترسی مناسب به کافه‌ها، رستوران‌ها، پارکینگ‌ها و وسایل نقلیه عمومی در یک نقطه طلایی از شهر واقع شده است. طبق توضیحات ابتدایی هزینه این سرمایه گذاری 149هزار دلار کانادا اعلام شده است و مهاجرت به ونکور کانادا با این طرح منطقی است. شایان ذکر است که مالک فعلی انجام دقیق مذاکرات و اعلام نرخ های نهایی را به ارتباط مستقیم واگذار کرده است.

6- پمپ بنزین اسو

این پمپ بنزین یکی از سودآورترین پمپ بنزین‌های ونکور کاناداست. در این مجموعه امکانات رفاهی جانبی مثل بستنی فروشی و محل اقامت موقت وجود دارند که سود کلی این مجموعه پمپ بنزین را بشدت بالا خواهند برد. شما در کنار مهاجرت به ونکور کانادا ، یک کسب و کار موفق هم خواهید داشت. پروژه در حال حاضر با پشتیبانی شرکت اسو جهت توسعه و نوسازی به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد. قیمت ابتدایی این سرمایه گذاری 599هزار دلار اعلام شده است.

7- فروشگاه بزرگ بلکس سایکلز

این فروشگاه با داشتن مساحتی زیاد و نمایی بزرگ یک فرصت مناسب جهت برپایی یک فروشگاه پر بازده است. کارکنان این فروشگاه سال‌هاست که در آن شاغل هستند و از تجربه کاری بالایی برخوردار هستند. این تجربه بالا در بهره وری بالای کسب و کار بسیار مؤثر خواهد بود. رقم ابتدایی برای سرمایه گذاری در این پروژه 429هزار دلار اعلام شده است.

در مورد سایر روش­های سرمایه­گذاری در کانادا با هر بودجه ای به دوره جامع سرمایه­‌گذاری در کانادا مراجعه فرمایید.

در این دوره که در سایت economig.net گردآوری شده است، تمام نکات مالی و اقتصادی که قبل و بعد از مهاجرت یه این کشور باید بدانید با وسواس زیاد گردآوری شده است تا قادر باشید بهترین روش سرمایه گذاری در کشور کانادا را با توجه به نیاز، کاراکتر و بودجه خود تشخیص دهید!

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز