خبرگزاری کار ایران

​پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۲۶

محتوایی که ما روزانه در تلویزیون خودمان تماشا می کنیم برای تکامل، تعداد پیکسل های بیشتری را می طلبند از این رو داشتن صفحه نمایشی که به اندازه کافی بزرگ باشد تا استاندارد ترین حالت این محتوا را به نمایش بگذارد از اهمیت بالایی برخوردار است! اکنون دیگر تعجب نمی کنیم که چرا تلویزیون های 65 اینچ تا این اندازه در بین کاربران از محبوبیت برخوردارند؛ این تلویزیون ها نمایشگری بزرگ و گسترده دارند به این معنی که فضای کافی برای نمایش استاندارد هر محتوا را در اختیار خواهند داشت. همگام با پنل گسترده تلویزیون های 65 اینچ، وجود کیفیت تصویری مناسب نیز ضروری است؛ بدون شک نمی توان یک تلویزیون 65 اینچ را با کیفیت HD تصور کرد! بنابراین تمام تلویزیون های 65 اینچ سال 2021 از کیفیت 4K و برخی نیز از 8K برخوردارند. مورد دیگری که از دید ما و شما پنهان نیست فریم نازک و زیبای این تلویزیون ها است که با وجود بزرگی اندازه اما بسیار ظریف و مدرن طراحی می شود به طوری که اتصال این تلویزیون ها به دیوار آسان ترین کار ممکن خواهد بود. برندهای اصلی که تلویزیون های 65 اینچ را با کیفیت بالا و طراحی خاص تولید می کنند سامسونگ، ال جی، سونی و در آخر شیائومی می باشند که نما و اشکال مختلف یک تلویزیون 65 اینچ را می توانید در این ها پیدا کنید.

مفهوم "تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ" هر چند سال یکبار تغییر می کند! ممکن است در سال های قبل یک تلویزیون 40 اینچ می توانست این واژه را یدک بکشد اما کنون یک تلویزیون 65 اینچ نه تنها خیلی بزرگ نیست بلکه اندازه ای متوسط دارد. اما بحث اصلی ما سر این است که آیا یک تلویزیون 65 اینچ مقرون به صرفه است یا خیر؟ باید بگوییم که در حال حاضر تلویزیون های 65 اینچ مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تلویزیون های موجود در بازار ایران به شمار می آیند و از آنجایی که بیشتر کاربران به دنبال خرید تلویزیون هایی با اندازه بزرگ هستند یک تلویزیون 65inch می تواند گزینه ای مناسب باشد زیرا تلویزیون های 75 و 85 اینچ معمولا قیمت بالایی دارند و ممکن است تمام کاربران قادر به خرید آن ها نباشند. در ضمن برای کاربرانی که ترجیح می دهند پول آنها به جای صرف کیفیت جزئی در تصویر، صرف اندازه ای بزرگتر در پنل شود، این تلویزیون ها گزینه بسیار ایده آلی به حساب می آیند.

سامسونگ، ال جی و سونی برندهایی هستند که برای انتخاب آن ها باید هزینه بالاتری به نسبت برندهای ایرانی پرداخت کنید زیرا کیفیت، ارزش هزینه بالاتر را نیز دارد با این حال اگر می خواهید مرز یک تلویزیون 65 اینچ را رد کنید باید خودتان را برای قیمت های هنگفت دیگر تلویزیون ها آماده سازید. در این قسمت ما بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ سال از برندهای نامبرده را معرفی خواهیم کرد تا در نهایت بتوانید بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب و خریداری نمایید.

 

پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران

فناوری تصویر

مدل تلویزیون

Crystal 4K

SAMSUNG 65AU7000

Crystal 4K

SAMSUNG 65AU8000

Nanocell 4K

LG 65NANO80

Nanocell 4K

LG 65NANO86

4K

SONY 65X80J

4K

SONY 65X85J

4K

XIAOMI 65P1

 

 

خدمات یک تلویزیون عالی، تنها در نمایش تصویر خلاصه نمی شود، تلویزیون های امروزی به نوعی منبع سرگرمی تمام اعضای خانواده هستند بنابراین باید عملکرد بهتری در ارائه محتوایی مانند بازی و گیمینگ داشته باشند. پرفروش ترین تلویزیون های گیمینگ سال در اندازه 65 اینچ شامل مدل های زیر می باشند:

  1. تلویزیون ال جی 65C1
  2. تلویزیون سامسونگ Q70A
  3. تلویزیون سونی A80J

 

معرفی تلویزیون ال جی 65C1

هنگام خرید تلویزیون، چه حضوری و یا آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معمولا فروشنده چندین مدل را پیش روی شما می گذارد و در نهایت شما باید انتخاب کنید کدام مدل با بودجه و نیاز شما همخوانی دارد. تلویزیون ال جی C1 را می توان به عنوان پر فروش ترین و پر طرفدارترین تلویزیون سال 2021 به شمار آورد و گزینه مناسبی برای خرید کاربران گیمر و فیلم باز است. یک تلویزیون گیمینگ تمام عیار که جایگزین CX شد و با پنل OELD تصویری جادویی را به نمایش می گذارد.

​پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران

تلویزیون سامسونگ Q70A65

تلویزیون Q70A نوید کیفیت تصویر بهتر و قیمت مقرون به صرفه را به کاربران خود داده است. این تلویزیون با صفحه نمایش 65 اینچ و ویژگی های عالی فروش بسیار خوبی داشته و کیفیت تصویر فوق العاده ای را تضمین می کند. 65Q70A یک تلویزیون گیمینگ است و به همین منظور از HDMI2.1 و ویژگی های بازی پشتیبانی می کند پس اگر قصد خرید تلویزیون گیمینگ را دارید و انتخاب شما سامسونگ با قیمتی نه چندان هنگفت است این تلویزیون می تواند گزینه ایده آلی باشد.

تلویزیون سونی A80J

برند دیگری که به تولید تلویزیون های اولد پرداخته سونی است و اکنون در تلویزیون 65A80J کیفیت صدای عالی، تصویر فوق العاده و ویژگی های گیمینگ را دور هم جمع کرده است و همین باعث شده A80J به یکی از پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران تبدیل شود. در تلویزیون اولد سونی می توانید رنگ ها (به ویژه رنگ سیاه) را در بهترین حالت مشاهده کنید و این خود یکی از ملاک های هر کاربر گیمینگ برای خرید تلویزیون است.

تلویزیون های سامسونگ AU7000 و AU8000

در سال 2021 تلویزیون های AU جایگزین سری TU سال قبل شدند که همگی دارای کیفیت تصویر فورکی و فناوری نمایش کریستال هستند و هیچ کدام آن ها از ویژگی های گیمینگ بهره نمی برند. اگر بحث گیمرها را کنار بگذاریم تلویزیون سامسونگ 65AU7000 و تلویزیون 65AU8000 پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران در این سال هستند.

​پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران

تلویزیون های ال جی نانوسل (NANO80 , NANO86)

تلویزیون های نانوسل ال جی مجموعه اسمارت تی وی هایی هستند که پس از اولدها، بسیار مورد توجه عموم کاربران قرار گرفتند به این دلیل که این تلویزیون ها تصویر درخشانی تولید می کنند و این را نیز مدیون لایه ای از ذرات نانوسل هستند که طول موج های ناخواسته نور را جذب می کنند و شادابی و درخشندگی تصویر را افزایش خواهند داد. در میان این تلویزیون های NANOCELL دو تلویزیون 65NANO80 و 65NANO86 بیشترین فروش را برای خود رقم زده اند. این دو تلویزیون هیچ کدام گزینه مناسبی برای بازی نیستند اما از کیفیت تصویر 4K بهره می برند و قیمت مناسب تری به نسبت همرده هایشان دارند.

تلویزیون سونی X80J و X85J

بین قیمت بالای یک تلویزیون بالارده و قیمت مناسب یک تلویزیون میان رده، انتخاب، کار چندان دشواری نیست! سونی دو تلویزیون 65X80J و 65X85J را به عنوان پر فروش ترین تلویزیون های 65 اینچ روانه بازار کرد و با استقبال کم نظیر کاربران مواجه شد. قیمت این تلویزیون ها در مقایسه با سری 9 بسیار مقرون به صرفه تر است و کاربرانی که از تلویزیونشان انتظار کیفیت مناسب و سرگرمی را دارند می توانند این دو مدل را در اولویت قرار بدهند.

تلویزیون شیائومی P165

خوش قیمت ترین و پرفروش ترین تلویزیون شیائومی در سال 2021 مدل P1 است که به نسبت تلویزیون پرچمدار Q1 قیمت مقرون به صرفه تری دارد و به همین دلیل اندازه 65 اینچ آن لقب یکی از پرفروش ترین های بازار ایران را به خود اختصاص داده است. این تلویزیون طراحی زیبایی دارد و از سیستم عامل اندروید (ورژن 10) بهره می برد؛ همچنین با قیمتی ارزانتر به نسبت برندهای دیگر قابل خرید می باشد.

​پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران

ارزان قیمت ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران

تا اینجا پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ را از برندهای معتبر بررسی کردیم اما اکنون می خواهیم از نظر قیمت به این تلویزیون ها نگاهی بیندایم. بدون شک برای هر کدام از ما پیش آمده که کدام تلویزیون ارزش خرید دارد؟! قیمت عامل اصلی تعیین کننده خرید ما است از این رو برندهای مختلف قیمت های متعددی برای تلویزیون هایشان در نظر می گیرند. در حال حاضر برند سونی گران قیمت ترین تلویزیون ها را روانه بازار می کند اما این دلیل نشده که کاربران از خرید آن ها منصرف شوند؛ تلویزیون های سونی از لاکچری ترین و گران قیمت ترین تلویزیون های موجود در بازار به شمار می آیند. در این نمودار ما، برند ال جی در رتبه دوم قرار دارد یعنی اگر شما نمی خواهید هزینه بالایی بابت خرید تلویزیون های سونی پرداخت کنید می توانید به سراغ تلویزیون های اولد یا نانوسل ال جی بروید. دو مدل نانو 80 و نانو 86 از خوش قیمت ترین و پرفروش ترین نانوسل های این برند هستند.

اگر به دنبال خرید تلویزیونی بالارده با قیمت مناسب هستید تلویزیون های سامسونگ بهترین جایگزین هستند! با نگاهی به آمارهای خرید دریافتیم که سامسونگ پرفروش ترین برند تلویزیون در چند سال اخیر است. این برند توانسته تعادلی بین قیمت و کیفیت برقرار سازد که در هیچ کدام از برندهای دیگر قابل مشاهده نیست. از جمله مدل های پرفروش و خوش قیمت سامسونگ که در بالا نیز اشاره کردیم تلویزیون 65AU8000 و 65AU7000 می باشند.

در سال های اخیر با توجه به رشد بی سابقه قیمت لوازم خانگی ممکن است خرید یک تلویزیون گران قیمت برای بسیاری از کاربران مقدور نباشد به همین دلیل ما در برگ و باد سعی کرده ایم تنوعی از انواع برندها را داشته باشیم تا خرید برای شما آسان تر باشد. برند شیائومی یکی از تولید کننده هایی است که در چند سال اخیر در تولید تلویزیون توانسته خودی نشان بدهد و اکنون از نظر قیمت به نسبت سه برند اصلی بسیار مقرون به صرفه تر است. تلویزیون های این برند تمام امکانات هوشمند، تصویر زیبا و سرگرمی های بی پایان را دارا می باشند؛ پس با این وجود اگر توان پرداخت هزینه یک تلویزیون سونی یا ال جی را ندارید می توانید سری به دسته بندی تلویزیون های شیائومی بزنید.

​پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ بازار ایران

جمع بندی

همانطور که انتظارش را داشتیم امسال نیز برندهای مختلف از تلویزیون های جدیدشان رونمایی کردند و در این میان ما به بررسی پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ پرداختیم. همه ما میدانیم که دیگر دوران تلویزیون های کوچک به سر رسیده و نوبت خرید یک تلویزیون با پنل بزرگ و کیفیت تصویر زیباست. با توجه به افزایش مساحت خانه ها، از نظر ما تلویزیون های 65 اینچ بهترین انتخاب هستند؛ این تلویزیون ها نه به قدری گران قیمت هستند که توان خرید آن ها را نداشته باشیم و نه به اندازه ای کوچک هستند که پاسخگوی نیازهای ما حین تماشای فیلم و محتوا نباشند. یک تلویزیون 65 اینچ معمولی می تواند نیاز یک کاربر عادی را پاسخگو باشد و تلویزیون گیمینگ 65 اینچ مناسب کاربران گیمر است. خرید تلویزیون 65 اینچ شما را از داشتن تلویزیون های گران قیمت و بزرگ بی نیاز می سازد.

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز