خبرگزاری کار ایران

با تلویزیون‌های oled سونی بیشتر آشنا شوید + قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۵۳۲

قطعاً خرید تلویزیون‌های جدید و هوشمند می‌تواند موضوعی سرگرم‌ کننده و هیجان انگیز باشد که پس از خرید چشم‌ انداز زیبایی را به خانه شما هدیه می‌دهد. اما با وجود تلویزیون‌های جدید هوشمند  افراد به دلیل متعدد بودن تلویزیون‌ها به همراه تکنولوژی‌های مختلف نمی‌دانند که چه تصمیم‌هایی را باید برای خرید تلویزیون‌های خود بگیرند. همانطور که می‌دانید کمپانی‌های متعددی تاکنون توانسته‌اند انواع مختلف تلویزیون‌ها با آپشن‌های متفاوتی را روانه بازار کنند که هر یک از این محصولات مخاطبان خاص خود را دارد. یکی از به روزترین تلویزیون‌هایی که می‌توانید برای خرید به آن‌ها توجه داشته باشید مدل تلویزیون oled سونی به حساب می‌آید. لوازم صوتی و تصویری سونی از جمله محصولات با کیفیت، با داشتن عمر طولانی و متفاوتی هستند که شما می‌توانید با خرید این محصولات از این کمپانی سالیان سال بدون داشتن دغدغه از آن‌ها استفاده کنید.

تلویزیون oled سونی به چه مدل‌هایی می‌گویند؟

با وجود تلویزیون‌های اولد افراد زیادی جذب این محصولات شدند اما بهتر است قبل از خرید حتما در مورد محصولاتی که خواهان خرید آن هستید اطلاعات کافی را کسب کنید. به خاطر همین برای خرید تلویزیون‌های هوشمند اولد باید بدانید که به چه نوع تلویزیون‌هایی گفته می‌شود؟ با روی کار آمدن فناوری اولد روی تلویزیون‌ها به آن دسته از فناوری‌هایی می‌گویند که برای منتشر کردن تصاویر هر پیکسلی که سبب به نمایش گذاشتن تصاویر می‌شود به صورت مجزا و تکی از خود نور به نمایش می‌گذارد و همین امر نشانگر این است که نورهای تصاویر به صورت کلی پخش نمی‌شود و سبب ایجاد بزرگترین تفاوت میان اولد و دیگر نمایشگر‌های LED شده است. با توجه به اینکه در سری تلویزیون oled سونی هر یک از پیکسل‌های تصاویر به صورت تکی و مجزا از خود نور ساطع می‌کند می‌توانید شاهد کیفیت برتر و عالی از صفحه نمایشگر این محصولات باشید.

چه ویژگی‌هایی را می‌توان روی تلویزیون اولد سونی شاهد بود؟

کمپانی سونی در سال ۲۰۲۰ با معرفی تلویزیون‌های اولد جدید خود توانست نظرات بسیار زیادی را به این سری از تلویزیون‌ها جلب کند زیرا با داشتن پردازش برتر 4k افراد زیادی تمایل به خرید این دستگاه‌ها پیدا کردند. آیا به نظر شما این سری از تلویزیون‌ها می‌تواند تفاوت‌های اساسی نسبت به دیگر تلویزیون سونی داشته باشد یا خیر؟ اگر بخواهیم در یک کلام به این سوال پاسخ دهیم باید گفت بله، تفاوت‌های زیادی را می‌توانید شاهد باشید!

از جمله موارد چشمگیری که می‌توان اشاره کرد بیشتر مربوط به صفحه نمایشگر این دستگاه‌ها به شمار می‌آید. کمپانی سونی سعی کرده مانور بیشتری روی صفحه نمایشگر این محصولات دهد و همین امر سبب تغییرات زیادی در ارائه تصاویر با کیفیت بالاتری شده است. به عنوان مثال اگر شما خواهان خرید دستگاه‌های تلویزیون oled سونی هستید، می‌توانید شاهد پردازش برتر HDR، قابلیت فورکی با ارائه کیفیت تصاویر پرو، قابلیت درخشندگی بالای تصاویر و دیگر موارد باشید که همین موارد با دست به دست هم دادن توانسته‌اند تصاویری با کیفیت بالاتری نسبت به LED را به شما ارائه دهند که حتی فکرش را نخواهید کرد!

اگر شما علاقه زیادی به بازی کردن به وسیله کنسول‌های بازی و اتصال آن‌ها به تلویزیون‌های خانگی خود دارید، بهتر است این سری از تلویزیون‌های اولد سونی را برای خود خریداری کنید زیرا با ارائه جزئیات بیشتر تصاویر سبب هیجانی کردن روند بازی شما می‌شود.

با تلویزیون‌های oled سونی بیشتر آشنا شوید + قیمت

چه تفاوت‌هایی میان تلویزیون‌های OLED و LED وجود دارد؟

تنها یک حروف O سبب تفاوت بین تلویزیون‌های سونی شده است و همین امر توانسته آپشن‌های مختلفی را روی این سری از هوشمندترین تلویزیون‌های برند سونی ایجاد کند. با همه تعریف‌ها و مزیت‌هایی که نسبت به تلویزیون oled سونی گفته شد به این معنی نیست که نسبت به دیگر محصولات برند سونی می‌تواند برتری داشته باشد! از آنجایی که این سری از تلویزیون‌ها به تازگی روانه بازار شده است می‌تواند نقاط نقص‌هایی هم داشته باشد. پس از روی کار آمدن این تلویزیون‌ها با توجه به اینکه توانست در بخش ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر حرفی برای گفتن داشته باشد اما به دلیل سطوح روشنایی که نمی‌توانست با تلویزیون‌های سری LED رقابت کند سبب شد کمی ضربه بخورد و نسبت به دیگر تلویزیون‌ها در رده پایین‌تری قرار گیرد.

همین امر سبب شد که شاهد تفاوت قیمت‌هایی نسبت به تلویزیون‌های LED باشید. اما نیاز است به این نکته هم اشاره کرد که در سری جدید تلویزیون‌های اولد کمپانی سونی توانست برخی مشکلات و نقاط ضعف را نسبت به مدل تلویزیون قدیمی برطرف کند اما با این حال همچنان نمی‌تواند نسبت به تلویزیون‌های LED سونی به رقابت بپردازد.

یکی دیگر از مواردی که می‌توان به عنوان معایب این سری از تلویزیون‌های اولد سونی به آن اشاره کرد مبحث سوختن پیکسل‌های تصاویر این دستگاه است. این موضوع یکی از موارد رایج در تلویزیون‌ها به شمار می‌آید اما می‌توان گفت که شدت رخ دادن این اتفاق در تلویزیون‌های اولد سونی نسبت به دیگر برندها و همچنین مدل‌های دیگر بیشتر است و توانسته سر و صدای زیادی را در این مورد ایجاد کند. البته همانطور که گفتیم سیستم پردازش تلویزیون‌های اولد به صورتی است که هر پیکسل به صورت تنهایی و مجزا نور را ساطع می‌کند‌ و اگر یکی از پیکسل‌های صفحه نمایشگر از کار بیفتد، تاثیری روی دیگر پیکسل‌ها نخواهد گذاشت و می‌توانید تصاویر خود را مشاهده کنید.

مورد دیگری که سبب توجه بسیاری از افراد درباره نقطه ضعف این تلویزیون شده این است که اگر شما مدت زمان زیادی را تنها روی یک شبکه به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید و اگر آن شبکه دارای یک لوگوی ثابت باشد، پس از گذشت ساعت‌ها به دلیل ثابت ماندن لوگو ممکن است رنگ آن قسمت از پیکسل تصاویر از بین برود. درست است که این مورد به عنوان یکی از باگ‌های دستگاه‌های تلویزیون oled سونی به حساب می‌آید اما تنها کافی است پس از گذشت چند ساعت شبکه خود را تغییر دهید که دیگر شاهد این مشکل نخواهید بود.

با تلویزیون‌های oled سونی بیشتر آشنا شوید + قیمت

‌‌تلویزیون‌های اولد سونی در چه رنج قیمت‌هایی است؟

قبل از اقدام به خرید تلویزیون‌های سونی بهتر است در این مورد هم اطلاعاتی کسب کنید و بدانید که تلویزیون‌های سونی با توجه به داشتن تکنولوژی‌های غیر قابل پیش‌بینی دارد توانسته نسبت به دیگر محصولات در برندهای دیگر از قیمت بالاتری هم برخوردار باشد و همین مورد را می‌توانید در سری تلویزیون‌های اولد سونی شاهد باشید و بدانید که قیمت تلویزیون 4K سونی هم از قیمت بالاتری برخوردار است. البته همین بالا بودن قیمت نشانگر کیفیت عالی و بی نقص محصولات سونی به حساب می‌آید و بجز چند مورد درباره نقص تلویزیون‌های اولد می‌توانید با خیال راحت برای خرید دستگاه‌های برند سونی اقدام کنید. در حال حاضر از تلویزیون های oled سونی تنها مدل 65A8H موجود میباشد که با قیمت حدودی 64 میلیون در بازار عرضه می‌شود.

خانه سونی، نمایندگی فروش تلویزیون های سونی

محصولات صوتی تصویری برند سونی یکی از معروف‌ترین لوازم‌های خانگی به حساب می‌آیند که می‌توانید با انتخاب درست خود یک تجربه رضایت بخشی را برای خود رقم بزنید. سری جدید و هوشمند تلویزیون oled سونی یکی از پرفروش‌ترین محصولات تلویزیون به حساب می‌آید که فراد خواهان خرید آن هستند و با داشتن سیستم پردازنده، کیفیت عالی و همچنین مناسب بودن قیمت تلویزیون oled سونی توانسته سر و صدای زیادی را ایجاد کند. این تلویزیون‌ها به نوعی هستند که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌توانند یکی از محصولات سونی را خریداری کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز