خبرگزاری کار ایران

کدام مدل از XBOX ONE برای خرید توصیه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۰۸

شاید برای افرادی که قصد خرید Xbox One x را دارند؛ جالب باشد که در ابتدا شرکت مایکروسافت از این کنسول بازی، با نام رمز اسکورپیو رونمایی کرد و پس از یک سال، با برگزاری کنفرانس E3 2017 تصمیم گرفت تا نام این کنسول بازی را به Xbox One X تغییر دهد.

معرفی  Xbox One x   

شاید برای افرادی که قصد خرید Xbox One x را دارند؛ جالب باشد که در ابتدا شرکت مایکروسافت از این کنسول بازی، با نام رمز اسکورپیو رونمایی کرد و پس از یک سال، با برگزاری کنفرانس E3 2017 تصمیم گرفت تا نام این کنسول بازی را به Xbox One X تغییر دهد.

 Xbox One X با ویژگی های بزرگی شناخته شد و هدف از این کار، کسب موفقیت در جلب رضایت مخاطبین بود. در گذشته، کیفیت بازی های Xbox One X ،  HDR 4K بوده است ولی این کیفیت متعلق به تمام بازی ها نبود و برخی از بازی ها، از کیفیت پایین تری برخوردار بودند. در حال حاضر، سخت افزار محصولات جدید  شرکت مایکرو سافت نسبت به کنسول های بازی امروزه، برتر محسوب میشود. با توجه به این که مایکروسافت، فعالیت خود را در ارائه ی کنسول های بازی آغاز کرده است؛ لازم است تا از  محصول کمپانی ردموندی بیشتر آگاهی پیدا کنید.

باتوجه به این که  ایکس باکس وان ایکس، یکی از محصولات تازه و پیشتاز این شرکت است؛ قطعا موفق به کسب انحصاری های بیشتری خواهد شد. افرادی که خواهان خرید Xbox One x هستند؛ باید از مزایای و معایب این کنسول بازی آگاهی داشته باشند؛ از مزایای آن به قابلیت اجرای بازی  با کیفیت HDR 4K ، طراحی جدید با اندازه های کوچک، دارای هارد درایو ۱ ترابایتی در نسخه پایه میتوان  اشاره کرد. این کنسول بازی معایبی هم دارد؛ مثل گران بودن، اجرا نشدن تمامی بازیها با کیفیت ۴K، عدم داشتن انحصاری های زیاد.

کنسول بازی Xbox One X

آیا Xbox One X بهتر از XBOX ONE S است؟

Xbox One S را تنها با پرداخت ۳۱۹ دلار میتوانید از سایت آمازون خریداری کنید.

Xbox One S ویژگی های برجسته ای دارد مثل قابلیت پخش ویدئو 4k ، HDR و... در نهایت این محصول میکروسافت، عالی میباشد و هزینه ای که برای آن پرداخت میکنید؛ کاملا منطقی و معقول میباشد.

هنگامی که Xbox One X با XBOX ONE S مقایسه شد؛ به این نتیجه رسیدند که از نظر گرافیک مشابه هستند؛ اما لازم به ذکر است که نسخه ی XBOX ONE X توانایی دارد تا کیفیت ۴K را فراهم کند. اما دانستن این نکته الزامی است که شما نباید کیفیت ها را مشابه، فرض کنید؛ شما زمانی میتوانید به قضاوت و مقایسه زمینه وضوح و جزئیات بپردازید که با دقت کافی به بررسی این دو بپردازید تا به طور کامل متوجه تفاوت ها و شباهت ها شوید. اگر قصد خرید Xbox One x رادارید؛ باید بابت کیفیت آن اطمینان حاصل کنید؛  به همین دلیل شما باید به مقایسه ی تصاویربازی در  Xbox One x  با تصاویر نسخه ی S بپردازید؛ با مقایسه ی تصاویر در این دو نسخه، متوجه میشوید که Xbox One x تصاویر روشن تر و واضح تری را برای شما به ارمغان می آورد؛ این تفاوت ناشی از کیفیت 4k این کنسول بازی است. امکان اجرای بازی Gears of War 4 در  Xbox One x وجود دارد؛ هنگام اجرای این بازی، متوجه پیشرفت گرافیکی آن خواهید شد؛ اما در نسخه ی  Xbox One s شامل این پیشرفت نشده است. هنگام مقایسه ی این دو کنسول بازی از نظر گرافیکی، نتیجه ی مقایسه نشان داد که فریم ریت در نسخه ایکس ۶۰fps است  و فریم ریت در نسخه S ۳۰fps است.

 کدام مدل از XBOX ONE برای خرید توصیه می‌شود؟ 

بازی های پیشرفته برای  Xbox One X

مایکروسافت با معرفی بازیهای enhanced، خواهان اثبات این بود که بازی ها در کنسول XBOX ONE X  نسبت به Xbox One S با کیفیت بهتری قابل اجرا هستند؛ به طور کلی این بازی ها دارای کیفیت گرافیکی بالایی هستند و همچنین عناوین شخصی و ثالث دارند؛ برای مثال میتوان به بازی های

 Star Wars Battlefront II, Wolfenstein II, Call of Duty نیز میتوان اشاره کرد. برای سایر ویژگی های کنسول XBOX ONE X میتوان به فریم ریت بالا، اجرا با کیفیت HDR10، پخش محتوا 4k اشاره کرد؛ همچنین سونی مژده داده است که PS4 Pro در آینده شامل پشتیبانی از HDR10 خواهد شد؛ با توجه به این موضوع، عنوان های enhanced  یا حتی پیشرفته تر و با کیفیتی عالی در کنسول بازی شرکت مایکروسافت اجرا شدنی خواهد بود. زمانی که شما بازی Gears of War 4 و Quantum Break را در تلویزیون ۱۰۸۰ پیکسلی تجربه کنید و آن را با  نسخه ی S ایکس باکس، مورد مقایسه قرار  دهید؛ میتوانید نکات ظریفی را درک کنید؛ با افزایش کیفیت گیم پلی در نسخه ی X، لذت بازی کردن در افراد بیشتر شده و حتی هنگامی ک افراد در حال بازی هستند؛ احساس میکنند که در بازی حضور واقعی دارند. با مقایسه ی  بازی Assassin’s Creed Origins روی دو کنسول PS4 Pro و XBOX ONE X به مدت 15 دقیقه، هیچ تفاوت خاصی بین این دو کنسول کشف نشد؛ اما برتر دانستن XBOX ONE X توسط مایکروسافت، کاملا صحیح است و این کنسول بازی جزء برند تجاری باکیفیت محسوب میشود.

پخش Ultra HD Blu-ray با فناوری صوتی Dolby Atmos، باعث برتری XBOX ONE X نسبت به PS4 Pro شده است.

کدام مدل از XBOX ONE برای خرید توصیه می‌شود؟

کنسول بازی Xbox One X

  از نظر گرافیکی  با کیفیت تر از XBOX ONE S   است

خرید Xbox One x برای افراد دارای تلویزیون 4k مناسب میباشد و لازم به ذکر است که قیمت Xbox One x  499 دلار است. اگر در جست و جوی کنسول بازی با قیمت کمتری هستید؛ باید XBOX ONE S رابرگزینید؛ ولی باید آگاهی داشته باشید که نسخه ی ایکس، قدرت و کیفیت بیشتری دارد.

آیا خرید XBOX ، کار درستی است؟

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که علاقمند به کنسول های مایکروسافت هستید؛ میتوانید اقدام به خرید XBOX کنید؛ اما لازم به ذکر است که تعداد انحصاری های PS4 بسیار بیشتر و برتر است؛ البته در آینده میتوان تعداد بازی های بیشتر و جذاب تری را از کنسول های بازی مایکروسافت انتظار داشت؛ زیرا این شرکت  درصدد آن است که انحصاری های خود را افزایش دهد؛ در نتیجه تعداد بازی های موجود درلیست، افزایش پیدا خواهد کرد. قیمت Xbox One x 499 دلار است و گران ترین کنسول بازی در جهان محسوب میشود؛ این کنسول بازی از نظر قدرت و کیفیت همتا ندارد.

لازم به ذکر است که اگر مشتاق آگاهی از قیمت Xbox one x و کسب اطلاعاتی از  مشخصات فنی و مقایسه‌ی کنسول‌های بازی هستید؛ کافی است تا از محصولات تک سیرو استفاده کنید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز