خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۵۶۴

تلویزیون یکی ازمحصولات پرفروش سونی در بازار ایران محسوب می‌شود، به همین جهت نمایندگی فروش و تعمیر تلویزیون سونی در سرتاسر کشور تاسیس شده، تا بتوانند خدمات لازم در جهت رفع مشکل محصولات سونی را به همه شهروندان بدهند.

ایلنا؛ محصولات الکترونیک سونی سالهاست از برندهای محبوب در سر تا سر جهان است؛ البته که این محصول در میان خانواده‌های ایرانی  نیز از محبوبیت و درجه اطمینان بالایی برخوردار است. تلویزیون یکی ازمحصولات پرفروش سونی در بازار ایران محسوب می‌شود، به همین جهت نمایندگی فروش و تعمیر تلویزیون سونی در سرتاسر کشور تاسیس شده، تا بتوانند خدمات لازم در جهت رفع مشکل محصولات سونی را به همه شهروندان بدهند. اما رفع مشکل محصول، همیشه باید توسط نمایندگی صورت بگیرد؟ چرا نقش نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در رفع مشکل محصول خود پراهمیت است؟ کارکرد اصلی نمایندگی‌ها چیست؟

 ضرورت تعمیر محصولات الکترونیکی توسط نمایندگی

همه ما در طول زندگی تجربه خرابی محصولات الکترونیکی خود را داریم، اما اولین واکنش به این اتفاق چیست؟ کجا و چگونه کالای خود را تعمیر کنیم؟ اولویت همیشه با نمایندگی برندی است که از آن خرید کردیم. چرا که نمایندگی، نزدیک‎ترین متخصص به محصول خود است. یکی از ویژگی‌های خرید محصولات الکتریکی داشتن شرایط خدمات پس ازفروش است. بنابراین ما می‌توانیم از طریق گارانتی چند ماه، خدمات پس از فروش رایگان از طریق نمایندگی دریافت کنیم. مانند تعمیرات تلویزیون، تلفن همراه، لپ تاپ و...

از طریق مراجعه به نمایندگی، در صورت بروز مشکلات مربوط به خود محصول برند، حتی می‌توانید محصول جدیدی را جایگزین کنید. اما در صورت تعمیر از طریق دیگر روش‌ها  این امکان از شما سلب می‌شود. نمایندگی‌ها همیشه مطمئن‌ترین گزینه برای تعمیر کالای شما هستند.

بازار ایران در مواجهه با برند سونی!

باید ذکر کرد محصولات سونی در میان مصرف کنندگان جهانی نامی آشناست، و درصد بالایی از بازار الکترونیک را به خود اختصاص داده است و به‌ عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. به دلیل خوشنامی این نشان در سرتاسر دنیا نمایندگی‌های محصولات الکترونیک سونی همه جا به چشم می‌خورد. اما سونی با سابقه طولانی در بازار الکترونیک ایران، و پایداری در کنار رقبا، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان خریداران ایرانی پیدا کند. چراکه از لحاظ  کیفیت بالای محصول در میان خانواده‌های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانسته رضایت درصد بالایی از مصرف کنندگان خود را به دست آورد و دیرزمانی است از اعضای خانواده های ایرانی محسوب می‌شود. اما چطور محصولات سونی که  یک نشان  خارجی است را در کشورخودمان تهیه کنیم؟! فروش تولیدات این برند در ایران توسط  نمایندگی فروش سونی صورت می گیرد. نمایندگی سونی علاوه بر فروش دارای خدمات پس از فروش نیزمی باشد و می توان به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی، تلفن همراه و دوربین سونی اشاره داشت که با داشتن گارانتی از این نشان می‌توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

خاموش شدن تلویزیون سونی

با وجود تلاش های مستمر و بدون وقفه شرکت سونی برای عرضه بهترین تلویزیون و با استفاده از جدید تریر فناورهای روز دنیا برای تولید بهترین تلویزیون اما ما همچنان شاهد مشکلاتی در تلویزیون های سونی هستیم. یکی از این مشکلات خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی می باشد. در حالت بعد از خاموش شدن تلویزیون سونی کاربر سعی می کند تلویزیون را روشن کند. اما تلویزیون دچار مشکل شده است. 
خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی می تواند که از برد پاور تلویزیون باشد. برد پاور وظیفه تامین برق مورد نیاز تمام قطعات تلویزیون را دارد در صورتی که این برد به درستی کار نکند و دچار خرابی شود تلویزیون خاموش می شود. نکته مهم این است که برد پاور تلویزیون در اکثر موارد قابل تعمیر می باشد. تعمیرات برد پاور با قطعات اصلی و لازم و تجهیزات پیشرفته انجام می شود. خرابی مین برد نیز باعث خاموش شدن تلویزیون می شود. مین برد وظیفه پردازش صدا و تصویر را دارد. مین برد با دریافت سینگنال از دستگاه های ورودی آنها را پردازش کرده و بصورت صدا و تصویر پخش می کند. در صورتی که مین برد تلویزیون خراب شود تلویزیون از کار می افتد.

 

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

تلویزیون سونی؛ پرطرفدارترین در ایران!

در میان محصولات سونی، تلویزیون‌های سونی پرطرفدارترین محصول سبد خرید خانواده‌های ایرانی است. تلویزیون‌های سونی در نهایت کیفیت و تنوع و با بالاترین تکنولوژی در گذشته و تا به حال به  بازارعرضه شده است. به همین منظور، تعداد کثیر نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی شروع به  فعالیت کرده‌اند تا بتوانند در صورت بروز مشکل‌هایی چون: قطع شدن تصویر تلویزیون سونی، روشن نشدن تلویزیون سونی، تعمیر بک لایت تلویزیون سونی، در کمترین زمان ممکن توسط متخصصین رسیدگی کنند. البته بسیاری از مشکلات پیش آمده تلویزیون را، متخصصین بدون حمل به کارگاه جهت تعمیر، درمنزل و یا اداره‌تان حل می‌کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی یا تعمیرگاهای بزرگ و کوچک بازار؟!

چه تفاوتی میان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی با سایرتعمیرگاه ها وجود دارد؟

 1) نمایندگی سونی متخصص محصول خود است! این نمایندگی دارای مهندسین ومتخصصین مجرب است که آموزش‌های لازم در این زمینه را گذرانده‌اند.

2) آن ها در حفظ  آوای خوش نشان خود تلاش می‌کنند. پس مطمئن باشید بهترین‌ها را به شما عرضه خواهند کرد.

3) تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سونی قابل توجه است.

4) آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات در نمایندگی‌ها قابل ارائه می‌باشد.

5) از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات در تعمیرات دستگاه استفاده می‌شود که همگی مطابق با استانداردهای شرکت سونی بوده و با توجه به ساختار دستگاه‌های مختلف این شرکت تهیه گردیده‌اند.

6) در نهایت اگر مشکلی در روند کار ایجاد شود، نمایندگی مرکزی سونی پاسخگوی شماست و در پی جبران اشتباه و مشکل بر می‌آید.  پس این یک امتیاز مثبت برای مشتریان تعمیر تلویزیون سونی است.نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

چند مشکل آشنا از خرابی تلویزیون که پس از آن باید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید

قطع شدن تصویر تلویزیون سونی

مشکلاتی نظیر چشمک زدن چراغ پاور، دیر روشن شدن تلویزیون ، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون در حال کار و قطع شدن تصویر تلویزیون سونی از برد پاور تلویزیون می‌باشد. برد پاور وظیفه ولت رسانی به تمام قسمت‌های تلویزیون را دارد. درصورت خرابی برد پاور تلویزیون از کار می‌افتد. در صورتی که با نمایندگی تماس بگیرید، این خرابی را درمنزلتان تعمیر می‌کنند.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی تخصص بالایی می‌خواهد. خرابی بک لایت یا لامپ های آن، مشکلاتی را در نمایش تصویر و عملکرد کلی  تلویزیون ایجاد می‌کند و به همین دلیل  نیز این قطعه باید در اولین فرصت تعمیر شود. چنانچه این قطعه قابل تعمیر نباشد، تیم تعمیر تلویزیون سونی در محل اقدام به تعویض کامل آن با یک نمونه اصلی و صفر می‌کنند. قابل ذکر است متخصصین سونی هر شش ماه یکبار تعمیر بک لایت تلویزیون سونی را آموزش می‌بینند.

روشن نشدن تلویزیون سونی

همه ما پس از روشن نشدن تلویزیون خود دچار هراس می‌شویم که مبادا تلویزیون سوخته باشد. اما علت روشن نشدن تلویزیون سونی چیست؟ دلایل متعددی در این امر دخیل است. مانند: ایراد داشتن پنل تلویزیون. پس در اولین اقدام با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید. مشاوران مرکز راهنمای خوبی هستند.

قابل ذکر است، تعمیر تلویزیون سونی، تخصص، مهارت و آموزش با پیشرفته‌ ترین روش‎ها را می خواهد. پس ریسک نکنید و تعمیر تلویزیون سونی خود را به غیر از متخصص این امر نسپارید. چرا که خرید دوباره تلویزیون باکیفیت دراین اوضاع اقتصادی کاری است دشوار.

خاموش شدن تلویزیون سونی

خاموش شدن تلویزیون سونی به طور ناگهانی چند علت را در بر می‌گیرد: نوسان برق، استفاده از کابل اچ دی ام ای فرسوده، استفاده از فلش ویروسی، خرابی برد پاور که اولین واکنش تلویزیون شما چشمک زدن و کم کم خاموش شدن است که البته دربین ال ای دی های سونی رایج است. کارشناسان نمایندگی سونی در لحظه‌ی نخست برای پیدا کردن مشکل بر می‌آیند، پس برای رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون می‌توانید از متخصصین نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی استفاده کنید. چرا که رفع هریک از مشکلات بالا به تخصص نیاز دارد.

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

  • سونی سرویس؛ نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون است.
  • تعمیرگاه مرکزی آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات تلویزیون سونی با تعهد کامل می‌باشد.
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما.
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اورجینال ضمانت دار.
  • شش ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روزهفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی در سریعترین زمان ممکن به محل شما.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

همچنین رفع ایرادات تصویر تلویزیون، تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه‌های اصل و اورجینال ، تعمیر و تعویض بک لایت، ترمیم و تعویض پورت‌های ورودی و خروجی در تعمیر تلویزیون سونی در محل، تعمیر مین برد تلویزیون و همه این خدمات در حضور و دید مشتری صورت می‌گیرد.

 کارکرد مشاوران  نمایندگی تلویزیون سونی

اگر قصد خرید یک دستگاه تلویزیون از برند سونی را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی‌های موجود در کشور و یا از طریق سایت فروش آنلاین این نمایندگی‌‌ها، دست به خریدی با کیفیت بزنید. در این راستا می‌توانید از مشاورین و متخصصین حاضر در نمایندگی به صورت حضوری و غیرحضوری بهره مند شوید. حضور مشاوران در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی به شما کمک می‌کند تا متناسب با کاربری خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید. دریافت  کلیه مشخصات فنی هر تلویزیون و همچنین راهنمایی بابت انتخاب اندازه تلویزیون از طریق مراجعه به مشاوران این مجموعه امکان پذیر است.

در پایان اگرشما صاحب یک تلویزیون ازهر برندی هستید، که قصد تعمیر تلویزیون خود را دارید، نمایندگی برند اولین، بهترین، و مطمئن‌ترین روش برای تعمیر تلویزیون شماست. شما خوش شانسید که در این شرایط صاحب تلویزیون سونی هستید، و از کیفیت بی رقیب آن لذت می‌برید! پس در حفظ و نگه‌داری آن کوشا باشید‍. اگر کالای شما دچار مشکل شد در اولین اقدام با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید، آن‌ها شما را راهنمایی کرده و در حد امکان تعمیر را جایگزین تعویض می‌کنند؛ تا با کمترین هزینه دوباره از تلویزیون خود استفاده کنید. فراموش نکنید نمایندگی مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین متخصص به محصول تولید شده‌ی برند خود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز