خبرگزاری کار ایران

تعویض خط لوله نفت خام نفت شهر - کرمانشاه

کد خبر : ۲۰۶۴۷۸

عملیات اجرایی این پروژه از تیرماه امسال آغاز شده که پیش بینی می‌شود تا یکسال آینده به اتمام برسد.

تعویض پوشش دو کیلومتر از خط لوله ۸ اینچ نفت خام نفت شهر - کرمانشاه به منظور ایمن سازی و انتقال پایدار مواد نفتی در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه غرب؛ رئیس مهندسی خوردگی با اعلام این خبر گفت: این عملیات بر روی نقاط مختلف خط لوله یاد شده انجام می¬شود که در حال حاضر حدود ۶۰۰متر آن در محدوده روستای خسروآباد شهرستان اسلام آباد غرب با هدف ایمن سازی و تعمیق لوله در کیلومتر ۱۴۲ خط لوله مذکور در دست اقدام است.

رحمان رضایی افزود: در حال حاضر به دلیل سنگی بودن مسیر تا به حال ۴۰۰متر پیکور زنی به وسیله دستگاه پیکور برای تعمیق لوله انجام شده است که در این محدوده به علت همجواری با جاده اصلی راه کربلا و روستای خسرو آباد از اهمیت و حساسیت ویژه¬ای برخوردار است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۲۰ درصد اعلام و عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از تیرماه امسال آغاز شده که پیش بینی می‌شود تا یکسال آینده به اتمام برسد.

رضایی در پایان اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه تعویض پوشش ۲۰ کیلومتر از خط لوله ۸ اینچ نفت شهر - کرمانشاه از ابتدای شهریور ماه امسال با نظارت این واحد آغاز شده و تاکنون یک کیلومتر از آن انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز