خبرگزاری کار ایران

محصولات پتروشیمی از تابلو بورس پر کشید

کد خبر : ۱۱۰۷۴۸

هم تولیدکننده و هم مصرف کننده از عرضه محصولات پتروشیمی در بورس ناراضی بودند و با توجه به دریافت شکایات بالا، عرضه محصولات پتروشیمی در بورس را متوقف کردیم.

معاون وزیر نفت با تشریح طرح جدید دولت برای مقابله با دلالان محصولات پتروشیمی با تاکید بر اینکه عرضه پتروشیمی در بورس سبب رشد واسطه گری شده و ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده را از بین می برد، گفت: از اینرو عرضه محصولات پتروشیمی در بورس را متوقف کردیم.

به گزارش ایلنا، ‌ عباس شعری‌مقدم درباره توقف عرضه محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری در بورس، گفت: هم تولیدکننده و هم مصرف کننده از عرضه محصولات پتروشیمی در بورس ناراضی بودند و با توجه به دریافت شکایات بالا، عرضه محصولات پتروشیمی در بورس را متوقف کردیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اینکه با افزایش تولید محصولات پتروشیمیایی، نیاز داخلی کشور را تامین می‌کنیم تا مشکلات به طور کامل برطرف شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی علاوه بر تحریم‌های خارجی با یکسری تحریم‌های داخلی هم روبرو هستیم.

معاون وزیر نفت درباره پرونده پتروشیمی بندر امام بیان کرد: همه باید درباره محیط زیست فعال باشیم و از آن حفاظت کنیم و در باره حادثه مرگ ماهیان باید بررسی انجام بگیرد تا علت حادثه مشخص شود.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه باید یاد بگیریم که قضاوت علمی کنیم و نباید انگشت اتهام را سمت هم دراز کنیم، خاطرنشان کرد: به هرحال دستور داده ایم تا به هر قیمتی جلوی آلوده شدن محیط زیست گرفته شود حتی اگر این مسئله به قیمت توقف واحدهای تولیدی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز