خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

تاکنون تغییری در ستاد معاونت فرهنگی انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۵

حق هر دولت جدیدی است که مدیران خود را انتخاب کند و حق هر مدیری است که با حوزه جدید اختلاف دیدگاه داشته باشد و نخواهد کار کند.

ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تاکنون هیچ تغییری در ستاد معاونت فرهنگی انجام نشده و من هیچ اصراری هم به تغییر آن ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سید ضیاء هاشمی روز سه‌شنبه در نشستی خبری درباره تغییر در مدیران زیر مجموعه خود گفت: تغییر مدیران یک هدف یا ضرورت نیست؛ بلکه یک ابزار است و ما زمانی به سمت تغییرات می‌رویم که احساس کنیم ضروری است.

وی بااشاره به اینکه هرچند زمانی که دولت جدیدی می‌آید مطالبات جدیدی ایجاد می‌شود، افزود: به طورحتم گمان ما این است که وضعیت مطلوب از وضعیت موجود فاصله دارد از همین رو باید به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در دولت فعلی تغییرات نسبت به دولت قبلی بسیار کمتر بوده است، افزود: حق هر دولت جدیدی است که مدیران خود را انتخاب کند و حق هر مدیری است که با حوزه جدید اختلاف دیدگاه داشته باشد و نخواهد کار کند. این در دنیا نیز مرسوم است.

وی ادامه داد: هرچند که در حال حاضر همه همکاران ما ارزشمند، متدین و انقلابی هستند؛ اما همه مدیران انقلابی محدود به مدیران فعلی ما نیستند و ممکن است افرادی در دانشگاه باشند اما سمت مدیریتی نداشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تدوین آیین نامه منشور حقوق دانشجویی برای دانشجویان خبر داد و افزود: باید علاوه بر تقویت نظام صنفی اساتید، منشور حقوق دانشجویی تهیه کنیم و بدین ترتیب دانشجویان می‌توانند از حداکثر توان خود استفاده کنند.

هاشمی همچنین از حضور احتمالی رییس جمهور در مراسم ۱۶ آذر در یکی از دانشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: از دکتر روحانی برای شرکت در این مراسم که باعثایجاد اعتماد و همدلی بین دانشجویان و مدیریت اجرایی دولت می‌شود دعوت کردیم که تا دو روز آینده تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز