خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش در ششمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه اعلام کرد:

برخورداری ۳۶۸ منطقه آموزشی کشور از مدرسه نمونه دولتی راهنمایی و پایه هفتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۹

سحرخیز تعداد دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه را ۸۳۹ باب در ۴۱۸ منطقه آموزشی اعلام کرد / تحصیل شصت و دو هزار و ۳۶۰ دانش آموز پایه سوم راهنمایی در سال تحصیلی جدید.

ایلنا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش از برخورداری ۳۶۸ منطقه آموزشی کشور از مدرسه نمونه دولتی دوره راهنمایی و پایه هفتم خبر داد.

به گزارش ایلنا، " ابراهیم سحرخیز " بعد از ظهر روز گذشته در آستانه بازگشایی مدارس، درششمین نشست اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش در محل سالن جلسات دفتر وزارتی گفت: تعداد دانش آموزان دختر مشغول به تحصیل در پایه هفتم در سال تحصیلی ۹۳-۹۲، بیست وهشت هزار و ۶۳۱ نفر و تعداد دانش آموزان پسر این پایه تحصیلی بیست و هفت هزار و ۷۷۵ دانش آموزمی باشد که در مجموع پنجاه و شش هزار و ۴۰۶ دانش آموز در این پایه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به تحصیل شصت و دو هزار و ۳۶۰ دانش آموز پایه سوم راهنمایی در سال تحصیلی جدید ادامه داد: از این تعداد سی و یک هزار و ۴۱۵ دانش آموز دختر و سی هزار و ۹۴۵ دانش آموز پسر هستند.

سحرخیز تعداد دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه را ۸۳۹ باب در ۴۱۸ منطقه آموزشی اعلام کرد و افزود: صد و شصت و دو هزار و ۳۰۹ دانش آموز در این دبیرستان‌ها مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به تحصیل یکصدو هجده هزار و ۷۶۶ دانش آموز در پایه هفتم و سوم راهنمایی در سال تحصیلی جدیدخاطر نشان کرد: ۱۲۲ هنرستان نمونه دولتی با پوشش ۳۰ هزار و ۷۸۷ هنرجو در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در کشور به فعالیت آموزشی خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز