خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد:

رونمایی از کتاب شهدای هنرمند استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۵۱

این کتاب شامل آثاری از ۴۰ شهید هنرمند استان البرز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از رونمایی کتاب شهدای هنرمند استان درآخرین ماه ازسال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی باعلام این خبر افزود: این کتاب شامل آثاری از ۴۰ شهید هنرمند استان است.

وی در ادامه، با بیان این که درکنار این آثار، بیوگرافی مختصر و عکسی از هریک از این شهدا نیز قرار داده شده است، گفت: دراین کتاب می‌توان آثاری از شهدای هنرمند استان در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی، نقاشی و… مشاهده کرد.

وی بیان داشت: این کتاب به همت حسین رسولی، مسئول امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دریک هزار جلد به چاپ می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه، طراحی گرافیکی و مدیریت هنری این کتاب را، سجاد فروغی به عهده داشته است، هدف از انتشار این کتاب را شناسایی و معرفی هنرمندانی عنوان کرد که در راه دفاع از این آب و خاک جان خود را رها کرده و درمقابل دشمن ایستادند.

وی تصریح کرد: شناساندن این هنرمندان به مردم، به ویژه نسل‌های جوان می ‌واند نقش به سزایی در حفظ ارزش‌ها و آرمان های نظام و شهدا داشته باشد.

حسینی کاشانی افزود: این شهدا می‌توانند به عنوان الگو و سرمشقی برای جوانانی که به فعالیت‌های هنری علاقه دارند، قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: جلد اول این کتاب ماه آینده، همزمان با روز بزرگداشت شهدا رونمایی می‌شود و انتشار جلد دوم کتاب شهدای هنرمند استان نیز در دستور کار قرارگرفته و اقدامات لازم برای این کار پس ازجمع‌آوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز