خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

مجوز احداث" نمایشگاه " به فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان البرز واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۱۳

امتیاز احداثنمایشگاه می‌بایست از انحصار شرکت‌هایی که توانایی مدیریت این پروژه ملی و تخصصی را ندارند خارج شود.

امتیاز احداثنمایشگاه می بایست از انحصار شرکت‌هایی که توانایی مدیریت این پروژه ملی و تخصصی را ندارند خارج شود.

به گزارش ایلنا در کرج، رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در هجدهمین نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان با بیان این مطلب افزود: اعتقاد بخش خصوصی بر این است که امتیاز احداثنمایشگاه باید به صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان اعطا شود و از طریق بورس و پذیره نویسی تحت نظر یک شرکت سهامی بزرگ نظارت گردد و از انحصار شرکت‌هایی که توانایی مدیریت این پروژه ملی و تخصصی را ندارند خارج شود؛ علاوه بر این جذب یک مشارکت همگانی برای این پروژه ملی نیازمند اطلاع رسانی در سطح وسیع است.

حسین طوسی البرز در ادامه تاکید کرد: اتاق بازرگانی البرز به عنوان نماینده فعالان اقتصادی بخش خصوصی با استفاده از کارشناسان خبره بررسی های جامعی برای احداثنمایشگاه بین المللی استان انجام داده که امیدواریم با تصمیم گیری دقیق شاهد ساخت یک سایت نمایشگاهی در خور شان استان البرز باشیم.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان در ادامه افزود: در هفته گذشته، ما با افزایش قیمت فرآورده های پتروشیمی روبرو شدیم که این شوکی بود برای تولیدکنندگانی که مواد اولیه شان از محصولات پتروشیمی است و متاسفانه این مسئله، مشکلات زیادی برای تولید کنندگان این بخش ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تکمیل زیر ساخت‌های شهرک های صنعتی و بستر مطمئن سرمایه گزای این بخش افزود: تولید تنها کلید نجات اقتصادی کشور است و برای افزایش سرمایه گذاری و تشویق در ا این حوزه ما نیاز به آمایش صنعتی و سرزمینی در استان البرز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز