خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز خبر داد:

آمادگی بخش حمل و نقل استان البرز برای جابجایی مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۳

پیش فروش بلیت اتوبوس از اا اسفند ماه به صورت اینترنتی و از ۱۸ اسفند ماه به صورت(توأمان) حضوری و اینترنتی از طریق دفاتر فروش سطح شهر و همچنین پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج انجام می شود.

ایلنا: بخش حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با انجام برنامه ریزی و درنظر گرفتن تمهیدات لازم، از آمادگی مناسبی برای جابجایی مسافران نوروزی، برخوردار است.

به گزارش ایلنا در کرج، قاسم باقری مدیر این اداره کل، در جلسه هماهنگی با روسای صنف و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر ضمن بیان این مطلب بر آمادگی بیشتر شرکت‌ها و ضرورت ارتقای سطح خدمات برای سرویس دهی مناسب‌تر به مسافران تاکید کرد.

باقری، ضمن اعلام برنامه‌های اداره کل برای جابجایی مسافران در ایام نوروز، در خصوص زمان پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی مسافران، گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس از اا اسفند ماه به صورت اینترنتی و از ۱۸ اسفند ماه به صورت(توأمان) حضوری و اینترنتی از طریق دفا‌تر فروش سطح شهر و همچنین پایانه مسافربری شهید کلانتری انجام می‌شود.

وی زمان آغاز اجرای طرح جابجایی مسافران را اواخر اسفند ماه اعلام کرد و اولویت اصلی این طرح را رفاه مسافران و جابجایی آن‌ها در ‌‌نهایت ایمنی و آسایش ذکر کرد و افزود: تمام شرکت‌های حمل و نقلی و دست اندرکاران جابجایی مسافران باید ‌‌نهایت تلاش خود را برای برنامه ریزی و اجرای طرح همگام با این اداره کل بنمایند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز، همچنین بر ضرورت استفاده از فن آوری‌های نوین و ارائه خدمات مناسب، بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود، استفاده از ناوگان مناسب و ایمن، حضور مدیران فنی شرکت‌ها و بازدید وسایل نقلیه قبل از حرکت، افزایش دفا‌تر فروش بلیت در سطح شهر و ارانه خدمات غیر حضوری به مسافران تاکید کرد.

شایان ذکر است، ۲۵ شرکت حمل ونقل مسافر در کرج به مسافران خدمات ارائه می‌کنند و در طرح جابجایی مسافران نوروزی سال ۹۲، بیش از ۲۰۰ هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از استان البرز جابجا می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز