خبرگزاری کار ایران

آغاز فاز دوم عملیات پیاده روسازی و جدول‌گذاری در خیابان «عدل» کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۴۴

معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: در راستای مناسب سازی و بهبود وضعیت معابر و سهولت تردد شهروندان، پیاده‌راه سازی و جدول‌گذاری خیابان عدل اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسن روستایی از اجرای فاز دوم عملیات پیاده‌راه سازی و جدول‌گذاری در خیابان عدل خبر داد و گفت: سال گذشته فاز اول عملیات جدولگذاری و پیاده‌روسازی این معبر به متراژ 500 متر طول در عرض متوسط 4 متر در راستای مناسب‌سازی و همسان‌سازی معابر، زیباسازی منظر شهری و رضایت‌مندی شهروندان انجام شده بود.

وی ادامه داد: امسال نیز فاز دوم این پروژه با متراژ 300 متر طول و عرض متوسط 3 متر شامل جدولگذاری، پیاده راه سازی و مناسب سازی در جهت تسهیل در تردد شهروندان در حال اجراست.

معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه بیان کرد: مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده راه یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته ای دارد و همچنین پیاده راه ها باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان می‌شود.

روستایی در پایان خاطر نشان کرد: رسالت اصلی مدیریت شهری کسب رضایتمندی عمومی شهروندان بوده و تمام معابر سطح منطقه بر اساس نیاز سنجی، بودجه و کارشناسی بعمل آمده اولویت بندی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز