خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

پیاده‌راه بزرگ در مرکز گردشگری عالی قاپو اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۹۴

شهردار اردبیل از ایجاد پیاده‌راه بزرگ در هسته مرکزی شهر اردبیل حدفاصل میدان عالی قاپو تا اول خیابان اسماعیل بیگ خبر داد و گفت: عملیات عمرانی زیرسازی پروژه بزرگ پیاده‌راه عالی قاپوی اردبیل از چند روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط اقتصادی کنونی همه تلاش مجموعه شهرداری اردبیل در جهت انجام پروژه‌های اساسی و ضرورت‌دار است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا پروژه‌هایی مورد بهره‌برداری قرار گیرد که انسان‌محور بوده و ارتقا دهنده کیفیت زندگی در شهر اردبیل باشد.

شهردار اردبیل بیان کرد: پروژه‌هایی نظیر زمینه زیباسازی، توسعه شورابیل، تقاطع‌های غیر همسطح، اصلاحات هندسی و بهبود معابر، همگی در راستای رفاه حال شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۵۰ پروژه در خیابان های اصلی و فرعی شهر در حال اجرا است، افزود: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های شهرداری اردبیل با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

لطف‌اللهیان با اعلام اینکه بخشی از این پروژه‌ها در مجموعه توریستی و گردشگری شورابیل به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: همواره در مجموعه مدیریت شهری تلاش شده است تا شورابیل به سمت توسعه گردشگری حرکت کرده و این مکان به یک برند بین‌المللی برای کلانشهر اردبیل تبدیل شود.

شهردار اردبیل با اشاره به محددیت فصل کاری در اردبیل باتوجه به شرایط خاص آب و هوای این شهر، اذعان کرد: در این این فصل کاری کوتاه تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته عملیات عمرانی در وقت مقرر به اتمام رسیده و تقدیم شهروندان شود.

وی در ارتباط با تقاطع غیر همسطح داروپخش و قدس نیز گفت: پل داروپخش امروز با پیشرفت فیزیکی 90 درصد مراحل پایانی عملیات عمرانی را سپری میکند که امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر تقدیم شهروندان اردبیلی کنیم.

اِلِمان‌های زیبایی شهر مورد استقبال عموم قرار گرفت

لطف‌اللهیان در ارتباط با انجام پروژه‌های زیباسازی شهری در اردبیل نیز اظهار داشت: خوشبختانه با استفاده از تجربه‌های کارشناسان شهرسازی طی ماه‌های اخیر اِلِمان‌های متعدد برای زیباسازی شهر در اکثر نقاط اردبیل نصب شده که خوشبختانه این امر با استقبال خوب شهروندان نیز همراه بوده است.

شهردار اردبیل از ایجاد پیاده‌راه بزرگ در هسته مرکزی شهر اردبیل حدفاصل میدان عالی‌قاپو تا اول خیابان اسماعیل بیگ خبر داد و افزود: عملیات عمرانی زیرسازی پروژه بزرگ پیاده‌راه عالی قاپوی اردبیل از چند روز گذشته آغاز شده است که امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های این پروژه عمرانی را تا شروع ماه محرم به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: کارهای این پیاد‌ راه بزرگ شهری توسط مهندسان مشاور به اتمام رسیده که در ادامه پیاده‌راه شهیدگاه ایجاد خواهد شد و هدف از انجام چنین پروژه‌هایی بر مبنای انسان محور بودن کلانشهر اردبیل است.

لطف‌الهیان در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اتمام پروژه پیاد‌راه ارتش تا بسیج نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد آبنما و المان‌های این پیاده‌راه مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که امیدواریم بتوانیم طی هفته های آینده این پروژه زیباسازی شهری تقدیم شهروندان اردبیلی شود.

استفاده از مصالح استاندارد عمر استفاده از پروژه را بیشتر می‌کند

شهردار اردبیل استفاده از مصالح استاندارد را جزو برنامه‌های این مجموعه در پروژه‌های عمرانی مطرح و تصریح کرد: زیرسازی و اجرای اصولی پروژه‌ها با استفاده از مصالح استاندارد یقینا عمر استفاده از پروژه را بالا برده و با این کار هزینه دوباره بر شهر تحمیل نخواهد شد.

وی از حمایت‌های اعضای شورای شهر از مجموعه شهرداری اردبیل تقدیر کرد و اذعان داشت: امروز شورا با عقلانیت شهرداری اردبیل را حمایت کرده و در جهت پیشبرد اهداف توسعه شهر در کنار مجموعه شهرداری اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز