خبرگزاری کار ایران

با هدف تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی در شهر؛

بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر رو باز شمال غرب کشور در شورابیل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۱۲

با هدف تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی در شهر، آمفی‌تئاتر رو باز شمال غرب کشور در پارک صخره‌ای مجموعه تفریحی توریستی شورابیل در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حمید لطف‌اللهیان در آیین افتتاح اولین آمفی تئاتر روباز استان در شورابیل تصریح کرد: بیش از ده‌ها پروژه توریستی و تفریحی در مجموعه شورابیل در حال انجام است که این پروژه‌ها نقش مهمی در توسعه گردشگری استان اردبیل داشته و در سه سال گذشته نیز بخشی از پروژه‌های این مجموعه افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته شده است.

وی با اشاره به این که در کنار قابلیت‌ها و کارکردهای  عمرانی ارتقای فرهنگی شهر نیز مورد توجه شهرداری اردبیل است بیان کرد: پروژه‌های دیگر شهرداری اردبیل همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد که علاوه بر پروژه‌ها و کارکردهای عمرانی ارتقای فعالیت‌های فرهنگی جزو ملزومات توسعه شهر اردبیل است .

شهردار اردبیل بیان کرد: اهتمام جدی شهرداری اردبیل برای توسعه فرهنگی شهر اردبیل وجود دارد و امروز شاهد افتتاح بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر روباز در پارک صخره‌ای مجموعه شورابیل هستیم .

وی تصریح کرد: 15 هزار نهال طی فصل کاری امسال در مجموعه شورابیل کاشته شده و برای ارتقای سطح خدمات گردشگری این مجموعه که این مجموعه میزبان تعداد زیادی از مسافران است برنامه‌های متعددی برنامه‌ریزی شده است .

شهردار اردبیل بیان کرد: 250 پروژه توسط شهرداری اردبیل در حال انجام بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم دغدغه‌های مردم و پروژه‌های مصوب شورای شهر را اجرا کنیم که قطعا توجه به حل مشکلات مردم در اولویت است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز