خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در شورای اداری:

اصلاح ساختار و حل مسائل نیروی انسانی در استان به کارگروه ویژه کشوری نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۳۱۹

استاندار البرز گفت: انتظار می‌رود در حوزه ریاست امور استخدامی کشور، کارگروه ویژه ای برای بررسی و حل مسائل استان البرز در این حوزه، تشکیل شود تا برای مشکلات ساختار، چارت و کالبدی چاره اندیشی شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری استان که روز سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان خدوم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: حل مشکلات ساختار و بدنه دولت در حوزه رسیدگی به مطالبات نیروی انسانی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم مورد تاکید است. 

وی ادامه داد: در بسیاری از ادارات و دستگاه ها، کمبود نیروی انسانی و عدم رضایت کارکنان از شرایط موجود، موجب خلل در پیشبرد اهداف و خدمات رسانی شده است. 

عبداللهی گفت: استان البرز به واقع در موقعیت خاصی قرار دارد و با توجه به ظرفیت ها و نیروهای نخبه در حوزه های مختلف علم و فناوری، کارشناسی و... در معرض توقعات و مطالبات ویژه نیز قرار دارد.

وی افزود: انتظار می‌رود در حوزه ریاست امور استخدامی کشور، کارگروه ویژه ای برای بررسی و حل مسائل استان البرز در این حوزه، تشکیل شود تا برای مشکلات ساختار، چارت و کالبدی چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز