خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز:

در برابر توسعه درمان، توقف ایجاد نشود / برای یک تغییر کوچک، وارد یک چرخه اداری می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۲۲

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز با اشاره به موقعیت جغرافیایی و مهاجرپذیری استان، گفت: در شرایط فعلی خدمت به کسانی ارائه می کنیم که بیمه پردازی آنها در سایر استان‌های کشور انجام می‌شود ولی از خدمات استان البرز بهره می‌برند

به گزارش ایلنا از البرز، داریوش طاهرخانی در مراسم افتتاح مرکز هسته‌ای بیمارستان فوق تخصصی البرز در کرج، اظهار داشت: با پی‌گیری‌های انجام شده در طول مدیریت گذشته بیمارستان تمدید مجوز راه اندازی پزشکی هسته ای انجام پذیرفت که در طول حضور مدیر عامل جدید بیمارستان با اعتماد به نیروهای جوان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان، دستگاه های کاملاً تولید داخل تهیه و در بیمارستان نصب شد. 

وی افزود: در استان البرز بیش از ۱۸۰ هزار بازنشسته و بیش از یک میلیون و پانصد و بیست هزار بیمه شده وجود دارد و این آمار شامل افرادی می‌شود که بیمه پردازی آنها در استان البرز انجام می‌شود.

این مسئول گفت: ما از مبادی مختلف خدمت به کسانی ارائه می کنیم که بیمه پردازی آنها در سایر استان‌ها انجام می‌شود ولی از خدمات استان البرز بهره می‌برند از مهمترین این موارد عده زیادی از بیمه شدگان استان البرز به خاطر نزدیک بودن به تهران و فعالیت در آن استان، بیمه پردازی آنها در تهران انجام شده ولی در استان البرز سکونت داشته و خود و خانواده هایشان از خدمات استان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین به لحاظ جغرافیایی استان البرز ، بخش دیگری نیز هستند که در سایر استان‌ها بیمه پردازی داشته و یا بازنشسته شده اند و هم اکنون در استان البرز ساکن هستند و از خدمات استان بهره می‌برند. در کنار این افراد گروه دیگری نیز هستند که در مناطق حاشیه خلیج فارس مشغول به اشتغال بوده که بیمه پردازی آنها در آن مناطق انجام می‌شود و بخشی از این افراد در استان البرز سکونت دارند و از خدمات استان بهره می‌برند.

طاهرخانی تصریح کرد: به لحاظ ساختاری برای توسعه مراکز درمانی استان البرز با ناهماهنگی هایی در ادارات استانی روبرو هستیم که مانع از توسعه درمان استان می شود. با توجه به نگاه حمایتی سازمان تامین اجتماعی، خواسته ما از متولیان استان این است که در برابر درمان توقف ایجاد نشود. برای یک تغییر کوچک وارد یک چرخه اداری می‌شویم که طولانی شدن این چرخه به دلیل افزایش هزینه‌ها با مشکل در اجرای مجوزها روبرو می‌شویم.

وی افزود: در حوزه درمان چه در بخش تامین اجتماعی چه دانشگاهی و چه بخش خصوصی و خیریه تقاضا می‌شود به درمان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد چراکه درمان یکی از سه اولویت  مهم دولت است و تقاضا داریم هماهنگی‌های لازم در این مسائل انجام شود تا بتوانیم خدمات مناسب را به مردم ارائه کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به بافت فرسوده مراکز درمانی استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: برای نوسازی این مراکز درمانی اقدامات مهمی انجام شده است که امیدواریم به زودی شاهد شروع این پروژه های درمانی باشیم. پیگیری احداث پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی در زمین مجاور شهرداری کرج پس از ۲۳ سال که هم اکنون در مراحل پایانی مراحل اداری است و با مساعدت شهرداری کرج بزودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

وی افزود: همچنین پیگیری ساخت پلی کلینیک تخصصی حصارک، اجرای بیمارستان در شهرستان هشتگرد و احداث پلی کلینیک تخصصی در شهرستان نظرآباد از جمله پروژه های مهم استان است که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و همکاری و مساعدت دستگاه‌ها بتوانیم اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز