خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

توسعه فضای سبز از محورهای برنامه جامع کاهش آلودگی هوای استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۶

اتوبوس‌های دودزا و خودروهای سواری که معاینه فنی ندارند با حکم قضایی تا ۴۸ ساعت توقیف می‌شوند تا رفع نقص صورت گیرد.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز توسعه فضای سبز استان را امری ضروری در جهت کاهش آلودگی هوای استان عنوان کرد و گفت: این اقدامات باید با سرعت عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا در کرج، کاوه حدادپور با بیان این مطلب در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان البرز اظهار داشت: یکی از محورهای برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کلانشهر کرج و استان توسعه فضاهای سبز شهری است.

حدادپور همچنین از تشدید برخورد با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های دودزا و خودروهایی که به علت فرسودگی ممنوعیت تردد در سطح شهر دارند، خبر داد و گفت: تشدید تدابیر مربوط به تردد خودروهای دودزا، افزایش سهم حمل و نقل عمومی، افزایش فضای سبز، از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی همچنین یادآور شد: برخورد با اتوبوس‌های دودزا و خودروهای سواری که معاینه فنی ندارند با حکم قضایی تا ۴۸ ساعت توقیف می‌شوند تا رفع نقص صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ی البرز از اتخاذ تدابیری ویژه برای کاهش بار ترافیکی اول مهرماه خبر داد و گفت: کاهش بار ترافیگی مستلزم هماهنگی دستگاه‎های اجرایی است به همین خاطر هماهنگی دستگاه‎های اجرایی در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز