خبرگزاری کار ایران

هفت مرکز مخابرات تهران از امروز دچار اختلال تلفنی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۹۲

ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی الغدیر، جماران، توحید، دکتر حسابی، پیروزی، شهید سلیمانی حسن آباد، برد آباد‏-جوقین به منظور انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی ازروز دوشنبه، 29 آبان ماه مختل می‌شود.

به گزارش ایلنا، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ تا۳۳۰۴، ۳۳۶۸ تا ۳۳۷۳، ۳۳۴۳و ۳۶۶۲ در محدوده خیابان های شهید ابراهیمی، منصور، بزرگراه امام علی، شهید ذوالفقاری مختل می‌شود.

در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۸۰ تا ۲۲۸۳، ۲۶۱۰ تا ۲۶۱۴، ۲۲۲۸ و ۲۲۲۹ در محدوده چهار راه فرمانیه، مجتمع کشتیرانی و مرکز مخابرات توحید با پیش شماره های ۶۶۵۶تا ۶۶۵۹، ۶۶۴۲، ۶۶۴۳ و ۶۶۹۰ تا ۶۶۹۴ در محدوده میدان انقلاب، جمالزاده، کارگر جنوبی به مدت ۳ روز با اختلال همراه می‌شود.

در مرکز مخابرات دکتر حسابی (مارلیک) با پیش شماره های ۶۵۱۰ تا ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ تا ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹و۳۹۶۱ در محدوده این مرکز و در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۳۰ تا ۳۳۳۶، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹، ۳۳۲۵و ۳۶۶۰ در محدوده خیابان های شهید درودیان، کرمان اختلال ایجاد می‌شود.

در مرکز مخابرات شهید سلیمانی حسن آباد با پیش شماره ۵۶۲۲ در محدوده بلوار چمران، شهرک جانبازان، بلوار امام خمینی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است. همچنین ارتباط تلفنی، دیتا و تلفن همراه مشترکان در مرکز مخابرات بردآباد‌ - جوقین از ساعت ۲ بامداد به مدت ۴ ساعت با اختلال همراه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز