خبرگزاری کار ایران

دردیدار اعضای ستاد هفته کارگر با رئیس ستاد روحانی مطرح شد؛

کارگران حامی و نگهدار این انقلاب بوده و هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۱۰

کارگران ومردم حامی و نگهدار این انقلاب بوده و هستند و وظیفه ما مسئولین در حفظ ارزشها بسیار سنگین است.

به گزارش ایلنااز ساری،شامگاه سه شنبه بمناسبت عید بزرگ مبعث و اعلام همبستگی جامعه کارگری مازندران با روحانی دیداری  با محسن نریمان رئیس ستاد روحانی در مازندران داشتند.

در این دیدارنریمان با بیان اینکه هموار کارگران نقش ارزنده ایی در نظام داشته اند گفت:کارگران قشر زحمتکش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب به خوبی ایفا کرده اند و به این خاطر است که امروزه نقش کارگران در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.

رئیس ستاد  روحانی در مازندران افزود:بابیان اینکه هر چه داریم از پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: کارگران و مردم حامی و نگهدار این انقلاب بوده و هستند و وظیفه ما مسئولین در حفظ ارزشها بسیار سنگین است.

نریمان عنوان کرد: استقلال، آزادی و عزت مسلمانان مرهون درایت رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای امام خمینی(ره) است که در مقابل تمامی استکبار ایستادند.

وی گفت: ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و هر روز شاهد وحدت، همدلی و تعامل بیشتر میان مسئولین و مردم هستیم و پیشرفت های حاصله مدیون این وحدت و همدلی است.

وی در ادامه اظهار داشت: هفته کارگر امسال  از حساسیت خاصی با توجه با انتخابات وجود دارد و کارگران و کارفرمایان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از اقدامات و برنامه‌ریزیهای مناسب دولت تدبیر و امید، توانمندی‌های خود را به خوبی نشان می دهند.

وی از تشکیل کمیته‌های زیر مجموعه برنامه های ستاد روحانی  در شهرستانها خبر داد و بیان کرد: هماهنگی و همکاری همه کارگران وبازنشستگان میتواند این حماسه را تاریخ ساز نماید.

در ادامه نصراله دریابیگی بعنوان ستاد هفته کارگر مازندران با ابرازحمایت جامعه کارگری از روحانی بعنوان شخصیتی که همواره دغدغه جامعه کارگری و بازنشستگان را با تمام وجود لمس نموده است گفت:روحانی شخصیت آگاهی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فردی نادر است وامید داریم که کارگران و بازنشستگان با ید واحد علاوه برحضور اکثریتی به روحانی رای دهند که شایسته ترین است.

 
 
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز