خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر:

کارگران یکی از مهم ترین نقش ها را در نهضت امام خمینی بر عهده داشتند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۱۶

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: از دوران انقلاب و دفاع مقدس تا کنون، حضور کارگران در عرصه تولید موجب دلگرمی نظام بوده است.

ایلنا: مرتضی رمضانی در آیین گرامیداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرستان نوشهر که در سالن بندر نوشهر برگزار شد با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشته اند اظهار کرد: اسلام برای کار جایگاه والایی را تعریف کرده است و همه ائمه معصومین و اغلب پیامبران نیزکارگری می کردند.

وی افزود: کارگران در عرصه کار و تولید جهاد بزرگ را انجام می دهند تا انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با بیان اینکه کارگران یکی از مهم ترین نقش ها را در نهضت امام خمینی بر عهده داشتند تصریح کرد: کارگران با کار مداوم اجازه ندادند چرخه تولید در زمان انقلاب از حرکت بایستد و در دوران دفاع مقدس نیز چه با تولید و چه حضور در جبهه زحمات زیادی کشیدند.

رمضانی با بیان اینکه حضور مستمر کارگران و مدیران واحدهای تولیدی در پشت جبهه و میدان جنگ موجب دلگرمی امام راحل و مسئولان نظام بودند، خاطر نشان کرد: در آن زمان آنچه آرمان نظام بود جامه عمل پوشانده شد و امروز وظیفه مسئولان است که نگاه ویژه ای به کارگران داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعهد و وجدان کاری کارگران به جامعه اسلامی کمک می کند، متذکر شد: یکی از اهداف بسیج کارگری کمک به نظام و انقلاب است تا محیط‌ اسلامی درستی ایجاد شود و انرژی خاصی نیز به تولید می دهد تا مسئولان حرکت کنند.

وی با اشاره به حضور بسیج در همه صحنه ها افزود: امروز بسیج در همه قشرها ورود یافته است تا به دستگاه ها در راستای منویات امام راحل کمک کند.

رمضانی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها چه جنگ نرم و چه سرد حضور مستمر دارد گفت: تعداد زیادی از کارگران در دوران دفاع مقدس و کسب و کار جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه شهدا با صبر و استقامت بستر را برای انقلاب آماده کردند خاطر نشان کرد: اگر استقامت خانواده شهدا نبود انقلاب به چالش  برخورد می کرد.

فرمانده سپاه نوشهر از انتخابات به عنوان بزرگترین حماسه این دوران یاد کرد و گفت: همه اقشار جامعه باید با بصیرت در این انتخابات شرکت کنند تا فردی شایسته را انتخاب کنند.

رمضانی تاکید کرد: هرچه حضور مردم در پای صندوق ها بیشتر باشد موجب عصبانیت دشمن است وتوطئه آنها خنثی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز