خبرگزاری کار ایران

پیمانکاران بهره‎برداری از میدان‌های آزادگان شمالی و یادآوران شناسایی می‎شوند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۳۳۳

آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکاران بهره برداری میدان‎های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران از سوی شرکت نفت و گاز اروندان منتشر شد.

به گزارش ایلنا، شرکت نفت و گاز اروندان از انتشار آگهی فراخوان عمومی به منظور شناسایی پیمانکاران بهره برداری میدان‎های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران خبر داده و اعلام کرده است: این شرکت در نظر دارد با استناد به مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، طی قراردادهای جداگانه، بهره‎برداری از این ٢ میدان را در بخش سطح الارضی به مدت ۲ سال و قابل افزایش تا پنج سال از طریق مناقصه عمومی به یک یا چند شرکت/مشارکت دارای صلاحیت واگذار کند.

بر اساس این گزارش، شرح خدمات این پیمان شامل راهبری و پشتیبانی تولید شامل خدمات فنی، مهندسی، نگهداری و تعمیرات، بهره برداری، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، بازرسی فنی، خدمات و پشتیبانی، خدمات فضای سبز، تدارکات و امور کالا و حراست است.

متقاضیان افزون بر توان فنی لازم، باید توان مالی برای اجرای موضوع مناقصه را داشته باشند و می توانند به‎ صورت مشارکتی از شرکت‌های ایرانی و یک شرکت توانمند خارجی ثبت شده در ایران در مناقصه حضور یابند.

متقاضیان همچنین باید گواهینامه صلاحیت پایه یک در رشته‌های نفت و گاز تخصص تولید نفت و گاز، تاسیسات و تجهیزات  از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشته باشند و مدارکی دال بر دارا بودن خط مشی و نظام مدیریت HSE متناسب با موضوع مناقصه ارائه کنند.

الزام به رعایت قانون حداکثر استفاده از توان داخلی، دارا بودن ظرفیت آماده به کار و دارا بودن صورت‌های مالی حسابرسی شده از دیگر شرایط ضروری متقاضیان عنوان شده است.

متقاضیان می توانند اسناد و مدارک خود را به آدرس اهواز- خرمکوشک- جنب مجتمع قضایی تندگویان-  شرکت نفت و گاز اروندان-  طبقه دوم- دفتر هماهنگی تحویل دهند و یا در صورت داشتن هر گونه سوال، با شماره تلفن ۳۲۲۶۶۶۰۲-۰۶۱ یا ۳۲۲۵۷۹۰۷-۰۶۱ تماس حاصل کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز