خبرگزاری کار ایران

نائب رییس اول اتحادیه ساعت تهران:

بسیاری از برندهای ساعت اصل قیمت پایینی دارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۷۲

نائب رییس اول اتحادیه ساعت تهران گفت: بسیاری از ایرانیان هنوز برندهای مهم ساعت را نمی شناسند و برگزاری چنین نمایشگاههایی بیشتر برای معرفی برندهای جدید است.

پرویز پزشکی، نائب رییس اول اتحادیه ساعت تهران در گفتگو با ایلنا در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی ساعت تهران اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش برندهای مطرحی است که وارد ایران شده ست.

وی با بیان اینکه بسیاری از ایرانیان هنوز برندهای مهم ساعت را نمی شناسند گفت: برگزاری این نمایشگاه بیشتر برای معرفی برندهای جدید است.

پزشکی در پاسخ به این پرسش که در ایران مردم چه میزان توانایی خرید ساعت اصل را دارند؟ افزود: کالای اصل حتما به معنی گران بودن نیست، بسیاری از برندهای اصل ساعت قیمتهای پایین با متریال عالی دارند.

وی خاطر نشان کرد: برندهایی که در نمایشگاه امسال حضور دارند برای خرید مقرون به صرفه هستند به عنوان مثال برند کاسیو برندی مناسب برای خرید است.

نائب رییس اول اتحادیه ساعت تهران گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و مردم اگر در مورد اصل و بدل بودن ساعتها سوالی دارند می‌توانند در مورد تشخیص آن از غرفه داران اطلاع کسب کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز