خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمه آتش سوزی بیمه ایران:

به ۶۹ واحد در ساختمان پلاسکو خسارت پرداخت شد/ برای ارزیابی‌ واحدها به شهرداری نامه نوشتیم/ اجازه بازدید نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۰۴۴

رضایی گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان به واحدهای تحت پوشش بیمه ایران پرداخت شده و تنها یک مورد که خسارت سنگین‌تری نسبت به سایر واحدها داشته هنوز پرداخت نشده که آن هم در انتظار تصویب هیات مدیره هستیم.

محمد رضایی، مدیرعامل بیمه آتش سوزی بیمه ایران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت خسارت‌های پرداختی به ساختمان پلاسکو اظهار داشت: از ۱۲۵ واحدی که تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد تاکنون به ۶۹ واحد خسارت پرداخت شده و بقیه واحدها به دلیل آنکه در ضلع شمالی ساختمان پلاسکو قرار داشتند سالم بوده و آسیبی ندیده‌اند که باید کارشناسی شوند.

وی افزود: کسبه ۵۶ واحدی که خسارت چندانی‌ندیده‌اند نگران دیر شدن برآورد خسارت‌ها از سوی بیمه ایران هستند البته ما در اولین فرصت برای دریافت مجوز کارشناسی، نسبت به پرداخت خسارت سایر واحدها نیز اقدام خواهیم کرد.

رضایی تصریح کرد: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان به واحدهای تحت پوشش بیمه ایران پرداخت شده و تنها یک مورد که خسارت سنگین‌تری نسبت به سایر واحدها داشته هنوز پرداخت نشده است که برای آن هم در انتظار تصویب هیات مدیره هستیم.

وی در مورد تاخیر در برآورد خسارت سایر واحدها افزود: هر چند ما به شهرداری منطقه ۱۲ نامه نوشته‌ایم اما هنوز ساختمان پلاسکو در قرنطینه قرار دارد و اجازه بازدید به ما نمی‌دهند.

رضایی تصریح کرد: به نظر ما واحدهای ضلع شمالی ساختمان پلاسکو خسارت چندانی ندیده‌اند اما در صورتی که کسبه اعتراضی دارند باید از اتحادیه برای بیمه ایران تاییدیه بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز