خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا؛

به دنبال انتفاع برای سپاه نیستم/ وظیفه الهی سپاه را انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۹۱

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد: به طور قطع انگیزه ما در این پروژه پیمانکاری نیست و ما در تمام ‌پروژه‌ها پیشرو بودیم و انگیزه ما رسالتی است که در خدمت نظام هستیم و به‌دنبال انتفاع برای سپاه نیستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا سردار عباس اکبری در مراسم شروع عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه امروز در جایگاهی قرار داریم که می‌بینیم رژیم صهیونیستی اسراییل در برابر مقاومت‌ها به زمین نشسته و تسلیم شده است، گفت: رژیم صهیونیستی این توان را ندارند که مقابل مسلمانان بایستند و با وجود همه فشارها، مردم مقاومت کردند و امروز می بینیم که از این پیروزی موفقیت آمیز فلسطین و غزه نه تنها کشورهای مسلمانان بلکه تمام کشورهای جهان همه خوشحال هستند.  

وی با بیان اینکه چه در زمان جنگ چه پس از آن از سربازان پاسدار جمهوری اسلامی هستیم و موظفیم در عرصه باشیم، اظهار داشت: تمام توان خود را در خدمت نظام گذاشتیم و در سپاه پاسداران بخش مهندسی به قرارگاه خاتم‌الانبیا انبیا واگذار شده‌ است. الحمدالله در تمام پروژه‌ها پیشرو بودیم و با یک انگیزه نه پیمانکاری بلکه یک انگیزه رسالتی در خدمت نظام هستیم. 

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا ادامه داد: به طور قطع انگیزه ما در این پروژه پیمانکاری نیست و ما در تمام ‌پروژه‌ها پیشرو بودیم و انگیزه ما رسالتی است که در خدمت نظام هستیم و به‌دنبال انتفاع برای سپاه نیستیم. 

اکبری با تاکید براینکه انتفاع قرارگاه انجام آن رسالتی است که در نتیجه برای جمهوری اسلامی ایران به دست می‌آید و وظیفه ذاتی و الهی خود را دنبال می‌کنیم، تصریجح کرد: توسعه فاز دوم فرودگاه امام، این آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است و در این پروژه با تمام توان در خدمت جمهوری اسلامی هستیم. 

وی افزود: خیال وزیر راه و شهرسازی و مسئولان مرتبط راحت باشد چراکه خاتم‌الانبیا همانطور که در تمام پروژه‌ها پای کار بوده، در این پروژه هم انجام وظیفه خواهد کرد و این پروژه را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا به اجرا می‌رسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز