خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نمایندگی گروه کشتیرانی ج.ا.ا در ونزوئلا:

ونزوئلا با مقاومت در برابر امپریالیسم، دست خود را به سوی ایران دراز کرد/ قیمت‌های رقابتی حمل بار با داشتن حق کابوتاژ در ونزوئلا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۶۱۶

مدیرعامل شرکت نمایندگی گروه کشتیرانی ج.ا.ا در ونزوئلا اظهار داشت: خطوط حمل و نقل دریایی مستقیم بین دو کشور ونزوئلا و ایران راه‌اندازی شده است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌ها در جهت کمک به رشد دو کشور شناخته می­‌شود و می‌تواند تحریم‌های ناعادلانه را نیز بر هم زند و ما را محدود به کانتینرها نخواهد کرد.

نماینده ونزوئلایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به اقدامات شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا برای حمل بار تجار اظهار داشت: با مجموعه تمهیداتی که از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای صاحبان بار در ونزوئلا اندیشیده شده، قادر هستیم با قیمت‌های رقابتی و متمایز و به صورت ایمن و سریع، کانتینرهای ایرانی را در بنادر ونزوئلا جابجا کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت گسترش و توسعه خطوط حمل و نقل دریایی بین گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا، ادامه داد: شرکت ونزوئلایی به عنوان نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت فرآیند لجستیک را بر اساس اصول کیفیت، ایمنی و مسئولیت انجام می‌دهد و در حال حاضر در حال جستجو برای پیدا کردن راهکارهای جامع از طریق نوآوری، دانش و تجربه در حوزه حمل و نقل بین‌المللی بار است تا هزینه تمام شده رقابتی را پیش روی صاحبان بار ایرانی در ونزوئلا انجام دهد.

نماینده ونزوئلایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس گفت: این شرکت که در مشارکت با گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، به عنوان یک شرکت در حال رشد مستمر، به عنوان مرجعی در حوزه حمل و نقل و راهکارهای لجستیک شناخته می‌شود که خدمات ایمن و سودآور را بر مبنای حفظ و تقویت اعتماد، به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

وی هدف از ایجاد شرکت مشترک با گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را توسعه روابط تجاری میان ایران و ونزوئلا عنوان کرد و افزود: خدمات شرکت مذکور، در زمینه‌های مختلفی از جمله ارائه کابوتاژ ملی به عنوان یک خدمت انحصاری، خدمات انبارداری، نمایندگی فیدرهای کوچک و اپراتوری، متصدی و ناظر بارگیری در برخی بنادر ونزوئلا، ارایه خدمات تکمیلی حمل بار به تجار، حمل و نقل زمینی و بین‌المللی بار در اقصی نقاط ونزوئلا، نمایندگی گمرک، انبار FCL و انبار LCL و سایر عملیات بندری در حال انجام است.

نماینده ونزوئلایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس با تاکید بر اینکه شرکت تحت مدیریتش در بزرگترین بنادر ونزوئلا فعالیت دارد، افزود: این شرکت محدود به هیچ بندری در ونزوئلا نیست و قادر به ارایه خدمات در تمام بنادر این کشور است.

وی در خصوص نحوه ارائه خدمات به طرف ایرانی  تاکید کرد: با انحصاری بودن حق کابوتاژ در ونزوئلا، شرایطی فراهم شده که می‌توان با قیمت‌های رقابتی و به صورت ایمن و سریع، کانتینرها را از یک بندر اصلی به بندر دیگر منتقل کنیم؛ ضمن اینکه اتحادی بین ما و بندر اصلی ونزوئلا ایجاد شده است که ما را قادر می‌سازد تا قیمت‌های متمایزی به شرکت‌های حمل و نقل دریایی به ویژه ایران ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت نمایندگی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا، ارتباطات حمل و نقل دریایی دو کشور را مهم ارزیابی و گفت: مشارکت با گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند سنگ بنای آغاز روابط جدیدی میان دو کشور باشد که نشان دهنده یک همکاری استراتژیک و همه جانبه است؛ به خصوص اینکه کاراکاس و تهران در حال ساخت روابطی همدلانه و برادرانه هستند که می‌تواند آینده دو کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: ایران از نظر ما در حال طی کردن یک توسعه صنعتی، علمی و فناورانه چشم‌گیر در همه سطوح است که به یک مرجع برای مردمان مناطقی که استقلال، عدالت و برابری را جستجو می‌کنند، تبدیل شده است. به همین نحو، ونزوئلا با مقاومت قاطعانه در برابر تهاجم‌های امپریالیستی، دست خود را به سمت ایران دراز کرده است و آماده است که این همدلی در ساخت جهانی جدید برای آنها ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت نمایندگی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا تاکید کرد: خطوط حمل و نقل دریایی مستقیم بین دو کشور ونزوئلا و ایران راه‌اندازی شده است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌ها در جهت کمک به رشد دو کشور شناخته می­‌شود و می‌تواند تحریم‌های ناعادلانه را نیز بر هم زند و محدود به کانتینرها نخواهد کرد. هدف ما ایجاد همکاری بیشتر و بهتر برای موفقیت دو کشور ایران و ونزوئلا و همچنین ادامه دار بودن همکاری‌ها در راستای منافع دو کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز