خبرگزاری کار ایران

۳۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به مشترکان خانگی تهران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۹۷۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی این شرکت که اقدام به کاهش مصرف برق کرده اند خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در راستای مدیریت مصرف انرژی و بار شبکه گفت: به دنبال اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که موفق شده‌اند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند،‌۳۰ میلیارد تومان پاداش تاکنون به یک میلیون مشترک خانگی این شرکت پرداخت شده است.

وی با بیان این که همکاری مردم نقش قابل ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج مصرف خواهد داشت، یادآور شد: امسال تمامی مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند از پاداش ریالی بر روی قبوض برق خود بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مصرف برق در بخش خانگی مربوط به سامانه‌های سرمایشی است و تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی عدد ۲۴ درجه سانتی گراد و استفاده از دور کند کولرهای آبی می‌تواند در کاهش مصرف برق بسیار موثر باشد.

ناظریان خاطر نشان کرد: خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعات اوج بار نیز کمک شایان توجهی به حفظ پایداری شبکه برق در سراسر کشور خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق تهران بزرگ همچنین با تقدیر از همکاری مشترکان بخش های اداری، صنعتی، تجاری و مجتمع های مسکونی تصریح کرد: مشترکانی که از مولدهای برق خودتامین در ساعات اوج بار استفاده کنند به ازای هر کیلوات ساعت برق تولیدی 1500 تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز