خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

مشترکان کم مصرف برق پاداش دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۲۵

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: امسال برای همه مشترکان که نسبت به سال قبل مصرف خود را کاهش می‌دهند پاداش صرفه‌جویی در نظر گرفته شده که مبلغ آن نسبت به پارسال نیز ۲۰ برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، سید کاظم حسینی تاکامی صبح امروز در نشست با خبرنگاران شمار مشترکان برق استان را هزار و ۵۶۰ مشترک اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۵ درصد مشترک خانگی هستند که ۵۰ درصد مجموع برق مازندران را مصرف می‌کنند.

وی میزان مصرف برق در حالت عادی را بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ مگاوات اعلام کرد و افزود: در پیک مصرف این میزان به ۲۴۰۰ مگاوات افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بر اساس اعلام وزارت نیرو امسال برای همه مشترکان که نسبت به سال قبل مصرف خود را کاهش می‌دهند پاداش صرفه‌جویی درنظر گرفته شده که مبلغ آن نسبت به پارسال نیز ۲۰ برابر افزایش یافته است.

وی افزود: طرح تشویق مشترکان از سال گذشته استارت خود اما تفاوت آن باطرحی که امسال اجرایی می‌شود افزایش ۲۰ برابری مبلغ پاداش و دربرگیری همه مشترکان است، بدین معنا که هر مشترکی که میزان مصرف خود را کاهش دهد مشمول این طرح می‌شود.

حسینی کارنامی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواست پس از تعطیلی ادارات سیستم‌های سرمایشی را بررسی کنند و از خاموش بودن دستگاه مطمئن شوند.

وی به مصرف انرژی برق در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزانی که از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و ۱۳ تا ۱۸ به مدت پنج ساعت با اداره برق همکاری داشته باشند بعد از ساعت‌های اعلام شده مصرف برق آنان رایگان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: برق تولیدی کشور بین ۷۰ تا ۷۳ هزار مگاوات در کشور است که پاسخگوی نیاز کشور نیست؛ بنابراین باید به سمت مدیریت مصرف حرکت کنیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت الگوی بهینه مصرف توسط مشترکین برق در استان گفت: در سال ۱۴۰۲ با اقداماتی که صورت گرفت ما خاموشی در سطح استان نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز