خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

گردنه رخ در محور اصفهان - شهرکرد از مدار حرکت خارج شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۱۲

با توجه به متروکه بودن گردنه رخ و نا‌ایمن بودن آن، و با توجه به فرا رسیدن فصل بارش و احتمال ریزش کوه گردنه رخ که محور اصفهان را به شهرکرد متصل می‌کرد عملاً از مدار حرکت خودرو‌ها خارج شده است.

ایلنا: گردنه رخ که محور اصفهان را به شهرکرد متصل می‌کرد با توجه به فصل بارش و احتمال ریزش کوه عملاً از مدار تردد خودرو خارج شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به متروکه بودن گردنه رخ و نا‌ایمن بودن آن، و با توجه به فرا رسیدن فصل بارش و احتمال ریزش کوه گردنه رخ که محور اصفهان را به شهرکرد متصل می‌کرد عملاً از مدار حرکت خودرو‌ها خارج شده است.
سرهنگ «رضا رضایی» افزود: برابر اعلام اداره راه و ترابری استان جهارمحال و بختیاری این گردنه از محل پیچ چشمه تا خط الرأس گردنه برای مسدود شده است.
وی افزود: به همین جهت خودروهایی که قصد سفر از اصفهان به شهرکرد و بالعکس را دارند می‌توانند از محل تونل‌های اول و دوم رخ که به تازگی راه اندازی و آسفالت آن نیز پایان یافته است استفاده کنند.
این مقام مسئول عنوان داشت: توصیه پلیس به رانندگان این است که به جهت جلوگیری از ایجاد راهبندان و جلوگیری از گره‌های ترافیکی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اجرای دقیق توصیه‌های ایمنی قبل از سفر مسیرهای خود را برای مقصد تعیین کنند و در حین رانندگی از انجام تصمیمات ناگهانی و انحراف‌های خطرناک بپرهیزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز