خبرگزاری کار ایران

سامانه تلفنی رسیدگی به تخلفات ناوگان اتوبوس‌های مسافربری در اصفهان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۸۸

سامانه تلفنی " ۱۱۰۱۲۰ " به منظور رسیدگی به تخلفات اتوبوس های مسافربری در اختیار شهروندان اصفهانی قرار داده شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از وقوع چندین مورد حادثه برای اتوبوس‌های مسافربری در جاده‌های کشور در سال ۹۲، پلیس راه استان اصفهان در راستای کاهش این گونه حوادث، سختگیری‌های شدیدتری را برای رانندگان ناوگان اتوبوس های مسافربری اعمال کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: در این زمینه، سامانه تلفنی رسیدگی به تخلفات اتوبوس‌های مسافربری به شماره " ۱۱۰۱۲۰ " در این پلیس راه اندزای شده و مصمم هستیم در طرح تابستانه که تا اول مهرماه ادامه دارد و بیشتر مردم در ماه آخر تابستان از این ناوگان برای رفتن به مسافرت استفاده می کنند، با تخلفات آنان برخورد کند.

وی تصریح کرد: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان اتوبوس ها، موضوع را با اپراتورهای این شماره تلفن در میان گذاشته و یا شماره اتوبوس را با ساعت و محل تخلف به این سامانه پیامک کنند تا در اولین پاسگاه، ضمن متوقف کردن خودرو، برخوردهای قانونی با آنها انجام گیرد.

سرهنگ رضایی افزود: مسافران همچنین می‌توانند پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را نیز از طریق این سامانه به مسوولان پلیس راه استان ارائه کنند تا بررسی‌های لازم توسط مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی انجام گرفته و برای بهبود ماموریت ها و خدمت رسانی بهتر از آنها استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز