خبرگزاری کار ایران

کوتاه درباره نخستین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی اصفهان

۱۴ فیلم کوتاه با صدها همت بلند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۳۶

ایلنا: اولین جشنواره ی فیلم کوتاه با اولین های دانشجویی در مرکز آموزشی علمی کاربردی فرهنگ وهنر شماره یک اصفهان برگزارشد و منتخبین خود را شناخت.

ایلنا: اولین جشنوارهٔ فیلم کوتاه با اولین‌های دانشجویی در مرکز آموزشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان برگزار شد و منتخبین خود را شناخت.
۱۳به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ۱۳ و ۱۴آذرماه ۹۲ آمفی تآ‌تر دانشگاه میزبان نمایش ۱۴فیلم کوتاه و صد‌ها ایدهٔ بزرگ از جوانان تازه نفس فیلم ساز شد تا برای نخستین بار دانشجویان در دانشگاههای متعدد سینمایی اصفهان شاید جشنواره‌ای مختص به خود باشند.
در این جشنواره که با دبیری مجیدکیمیایی‌پور برگزار شد، سیروس الوند مهمان ویژه بود و کار داوری را دیگر اساتید دانشگاه همچون آب‌ آب، آتشگار و سجادیه انجام دادند.
گفتنی‌ست در بخش داستانی این جشنواره از بهترین کارگردانی به فیلم چشمان بسته» کاری از علی سعیدی، بهترین فیلم نامه «مرد‌ها وزن‌ها» کاری از سید احمد جعفریان، بهترین تصویربرداری «حوض و نقش» کاری از بهنام تاجمیر ریاحی و در بخش مستند «اینجا گذرگاه عشق است» کاری از محمد مهدی هدی حائز رتبه‌های بر‌تر شدند.
بهترین از نگاه داوران فیلم کوتاه داستانی «خودکشی ممنوع» کاری از مهران درخشنده فر و بهترین از نگاه تماشاگران «خط کاری» از شکیبا مهدویان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز