خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم کوتاه تهران در پردیس ملت برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۰۸۶۰۰

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۲ تا ۲۷ مهرماه سی و یکمین دوره خود را در پردیس سینمایی ملت تجربه می‌کند.

پردیس ملت میزبان سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این جشنواره با دارا بودن ۷ بخش جنبی برای سومین سال متوالی در این مکان برگزار می‌شود.

همچنین تمام ۴ سالن پردیس سینمایی ملت، در ایام برگزاری جشنواره به نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند و انیمیشن این جشنواره اختصاص خواهد یافت.

این در حالی است که سال گذشته از میان ۱۹۸۸ فیلم رسیده به بخش ملی ۲۴۱ فیلم به بخش مسابقه راه یافت است اما در سی و یکمین دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران، با توجه به اهمیت ویژه به کیفیت آثاری که به نمایش می‌رسند، هیات انتخاب در گزینش فیلم‌ها تامل بیشتری داشته و آثار محدود اما با کیفیت بیشتری را به بخش مسابقه معرفی کرده‌اند و کیفیت را بر کمیت ارجح دانستند.

به همین منظور اعضاء هیات انتخاب بخش‌های ملی و بین‌الملل برای افزایش کیفیت جشنواره از میان ۱۷۷۶ آثار رسیده به بخش ملی و ۲۸۵۵ فیلم ارسال شده به بخش بین‌الملل به ترتیب تعداد ۱۶۹ و ۹۵ اثر را شایسته حضور در بخش مسابقه دانستند.

همچنین بخش بین‌الملل جشنواره امسال نسبت به ۷ سال گذشته بالا‌ترین میزان تعداد آثار ارسالی از سوی کشورهای مختلف جهان را، به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز