خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد:

اداره تعاون اصفهان بالاترین تعامل را با تشکل‌های خصوصی کارگری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۴۹

در داره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان بالاترین تعامل را با تشکل های خصوصی حوزه کارگری و کارفرمایی دارد. که در این زمینه قصد داریم به بحثهای تخصصی آموزشی از طریق کانون کارفرمایان و شوراهای اسلامی کاروارد شویم.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به پرداخت نشدن حق الزحمه‌های نمایندگان هیات‌های حل اختلاف گفت: در مکاتبات متعدد با مسوولان این موضوع را به عنوان یک مشکل پیگیری کرده‌ایم و ۱۰ تا ۱۲ درصد حجم پیگیری‌های ما به این مساله اختصاص داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری تصریح کرد: پیشنهاد افزایش دستمزد نمایندگان هیات‌ها ی حل اختلاف از ۸هزار تومان به ۲۰ هزار تومان را هم ارایه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم از آرای صادره این هیات‌ها، گامی در جهت ارتقای جایگاه نظام است، بیان داشت: میزان اعتراض‌ها به آرای هیات‌های تشخیص در استان در مقایسه با سال گذشته از ۸/۷ به ۳/۷ کاهش داشته است و این افزایش رضایتمندی مردم را نشان می‌دهد.

وی از صدور پروانه مشاوره روابط کار توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: وزارتخانه در این رابطه اختیارات ویژه‌ای به استان داده است.

قادری عنوان کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بالا‌ترین تعامل را با تشکل‌های خصوصی حوزه کارگری و کارفرمایی دارد.

وی با تاکید بر لزوم آموزش رای دهندگان در هیات‌ها، گفت: این آمادگی وجود دارد که از طریق کانون کارفرمایان و شوراهای اسلامی کار به بحث‌های تخصصی آموزشی وارد شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز