خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی منتشر شد؛

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۹۳

آیت الله طباطبایی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت مرحوم عسگراولادی، مبارز دیرین انقلاب را تسلیت گفت.

ایلنا: آیت الله طباطبایی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت مرحوم عسگراولادی، مبارز دیرین انقلاب را تسلیت گفت.
به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

در نخستین روز ماه محرم‌الحرام خبر درگذشت یار دیرین و فداکار امام(ره) و انقلاب و از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه با نظام ستم‌شاهی مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادى موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

اراده قوی همراه با اندیشه بلند، ایمان استوار و سماحت و بزرگواری ایشان کارنامه‌ای درخشان با سابقه‌ای بیش از پنجاه سال مبارزه در خط رهبرى و مرجعیت از خود به یادگار گذاشت.

آن فقید سعید از بنیانگذاران حزب موتلفه اسلامی بود و در وحدت بخشی نیروهای انقلاب نقش بسزائی داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز علاوه بر خدمت در سنگرهای متعدد دولتی، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مؤسس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده ولی فقیه در این نهاد مقدس و پشتیبان مخلص مبارزان و محرومان بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این مجاهد نستوه را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، اعضاى محترم حزب مؤتلفه و پیروان خط امام و رهبرى و به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن مرحوم را از درگاه الهی مسألت می‌‌ نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز