خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف مردم کاشان:

مراسم هفتمین روز درگذشت استاد مشفق کاشانی درکاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۱۷

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت استاد عباس کی منش(مشفق کاشانی) شب گذشته با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، صدرائیه معاون استاندار و فرماندار، شهردارو جمعی ازمسئولین ومردم فرهنگ دوست کاشان درمسجد صادقیه این شهر برگزار شد.

مراسم هفتمین روزدرگذشت استاد عباس کی منش(مشفق کاشانی) شب گذشته با حضورآیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، قطبی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، صدرائیه معاون استاندار و فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین و مردم فرهنگ دوست کاشان در مسجد صادقیه این شهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان در این مراسم فرزند استاد مشفق کاشانی، ضمن تشکر و قدردانی ازحضوربسیار باشکوه مردم و مسئولین شهرستان کاشان درمراسم تشییع جنازه و گرامی داشت استاد مشفق کاشانی، با اشاره به تاثیرگذاری خصوصیات بارز اخلاقی این استاد در اشعارش و آرامشی که سروده های ایشان درخانواده بوجود می آورد. گفت: ایشان در خانواده با آرامش خاطر به سرودن شعر می پرداخت.

«امیر مسعود کی منش» فرزند استاد مشفق کاشانی با سرودن تعدادی ازابیات شعر این استاد فرزانه تصریح کرد: اشعاراستاد مشفق کاشانی در شبکه های اجتماعی و آرامش جامعه تاثیر بسیار زیادی داشت.

شایان ذکراست درمراسم هفتمین روزدرگذشت استاد کی منش(مشفق کاشانی) که شب گذشته با حضورآیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، صدرائیه معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، مشربی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کاشان، شهردار، شعرا, هنرمندان، خبرنگاران و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی کاشان درمسجد صادقیه این شهر برگزارشد، پس از مدیحه سرایی مداحان اهل بیت، سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلاممی استاد اصفهان، سرودن ابیاتی از اشعاراین شاعر آیینی کشور توسط شعرا، پیام تسلیت نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز