خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس شورای اصلاح طلبان قزوین:

درگذشت آیت‌الله صانعی ضایعه‌ای بس عظیم برای اسلام و حوزه‌های علمیه است

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۴۵۱

حجت الاسلام سید ناصر قوامی در پیامی درگذشت مرحوم مغفور آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی را تسلیت گفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، متن پیام تسلیت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید ناصر قوامی به مناسبت درگذشت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صانعی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المطئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی

روح بلند و ملکوتی عالم الهی و ربانی مرجع عالیقدر شیعیان‌حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ یوسف صانعی به ملکوت اعلی پیوست.

او فقیهی عالی مقام و نواندیش و دارای دهها تالیفات نیک و با ارزش است که سرمایه ای بس گرانقدر برای حوزه های علمیه و دانش پژوهان دینی است. از حوزه درس پر برکت این مجاهد نستوه در طول بیش از پنجاه سال استادان و مجتهدانی عالی مقام برخاسته اند.

در گذشت این مرجع بزرگ تقلید ضایعه ای بس عظیم برای اسلام و مسلمین و حوزه های علمیه است. اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و علما و مراجع تقلید و عموم شیعیان جهان به ویژه به خانواده معظم له تسلیت عرض نموده حشر آن فقیه مجاهد را با انبیا الهی (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر از خدای متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز