خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون استاندار قزوین به اتفاقات اخیر در منطقه الموت غربی:

روستاییان مشکلات خود را از مجاری قانون پیگیری کنند/ مشکلی برای انتقال آب از سرچشمه خارود وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۴۷۵

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: هیچ مانعی برای تامین آب به روستاهای الموت غربی از محل سرچشمه خارود وجود ندارد و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: مردم و اهالی روستاهای استان باید مشکلات خود را در خصوص تامین آب از مجاری قانون پیگیر باشند چرا که با هرگونه اقدام خودسرانه برخورد می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین مشکلات خاصی برای تامین آب از سرچشمه خاررود  وجود ندارد و مشکلات پیش آمده ناشی از خشکسالی های مکرر ومحدود شدن منابع آبی است.

این مقام مسئول از مسئولان محلی خواست تا اقدامات لازم را برای حفاظت آب چشمه ها انجام دهند تا بر اثر حوادثی مانند سیل و رانش زمین دچار مشکل نشوند.

حبیبی با اشاره به وضعیت آب شرب و کشاورزی روستاهای فشک،تلاتر رشکین، پرچکوه و روح آباد الموت غربی که در روزهای گذشته با مشکلاتی در تامین آب روبرو بوده اند،گفت: آب این روستاها از ابتدا از محل چشمه خارود تامین می‌ شده اما در سال های اخیر با توجه به خشکسالی و کم شدن بارش ها منابع آب محدود شده  که ضمن توصیه اهالی به صرفه جویی در مصرف آب، باید برای تامین آب باید چاره جویی می شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز