خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین مدعی شد:

فدراسیون قصد مهندسی انتخابات هیات فوتبال قزوین را دارد/ استاندار و نهادهای نظارتی ورود کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۱۷۷

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به همراه فدارسیون فوتبال ایران، قصد دارند انتخابات هیات فوتبال استان را مهندسی کنند.

مهدی عبدالرزاقی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با انتقاد از فداراسیون فوتبال ایران گفت: در انتخابات هیات فوتبال استان قزوین 7 نفر نامزد بودند که 6 نفر از آنان به دلایل واهی از جمله نداشتن سابقه مدیریتی رد صلاحیت شدند.

نایب رئیس‌شورای شهر قزوین اظهار داشت: چگونه می‌شود رئیس هیات فوتبال فعلی که فاقد سابقه مدیریتی بوده است تایید صلاحیت می‌شود؛ اما بنده یا مدیرکل فعلی اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین صلاحیت مان تایید نمی‌شود.

وی افزود: در انتخابات دوره پیش انتخابات هیات فوتبال طبق اساسنامه برگزار شده و حسین باجیوند به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شده است؛ اما سابقه مدیریتی ایشان در 4 سال گذشته چه بوده است؟

نامزد هیات فوتبال استان قزوین گفت: مگر کسی در این شهر "رضا گروسی" ، "مهدی عبدالرزاقی" و "محمد درافشانی" را نمی شناسد؛ چطور این افراد سابقه مدیریتی ندارند، اما رئیس هیات فوتبال فعلی که یک روز هم سابقه مدیریتی ندارد؛ می‌تواند کاندید باشد که این خود نشان می دهد می‌خواهند انتخابات را مهندسی شده برگزار کنند.

نایب رئیس شورای شهر قزوین با انتقاد از صحبت های رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در برنامه ورزشی نشاط شبکه قزوین گفت: این شخص در چه جایگاهی قرار دارد که در یک برنامه تلویزیونی به استاندار قزوین حمله کند و مدعی شود در صورتی که روز سه‌شنبه 28 مرداد مدیران استان قزوین با برگزاری انتخابات هیات فوتبال در مرکز استان مخالفت کنند؛ مجبور به برگزاری انتخابات در مکانی خارج از قزوین خواهیم بود.

وی به نابسامانی و بهم ریختگی در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با اینگونه اقدامات مدیریت فوتبال را دچار آشفتگی کرده و نمونه آن هیات فوتبال استان تهران است که انتخابات آن چند سالی است برگزار نشده است.

عبدالرزاقی گفت: امروز آخرین روز دوره 4 ساله رئیس هیات فوتبال استان قزوین است که باید طبق قانون تا برگزاری انتخابات یک سرپرست برای این هیات انتخاب شود.

نایب رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به سوابق مدیریتی یکی از کاندیدای هیات فوتبال در قزوین گفت: از اول دولت روحانی تا به امروز رضا گروسی به عنوان مدیر کل مدیریت بحران، شهری و روستایی استانداری قزوین، فرماندار شهرستان البرز و هم اکنون نیز به عنوان مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین است؛ چطور می شود وی را به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی رد صلاحیت کنند.

وی اظهار داشت: محمد درافشان و بنده هم سوابق مدیریتی داریم ولی دوستان در فدراسیون به سوابق توجه نمی کنند؛ از دید فدارسیون چون رئیس فعلی هیات فوتبال استان در مجمع آینده فدراسیون فوتبال به آنها رای خواهد داد؛ می خواهند به هر قیمتی با مهندسی انتخابات، وی را رئیس هیات فوتبال کنند.

عبدالرزاقی تاکید کرد: از استاندار می‌خواهیم از حیثیت انتخابات هیات فوتبال قزوین صیانت کند و همچنین اداره کل بازرسی وزارت ورزش باید بر عملکرد فدراسیون فوتبال نظارت کند که کارهای خودسرانه انجام می‌دهند و هر کسی را بخواهند تایید یا رد می کنند تا به منافع خود برسند.

این کاندید هیات فوتبال در پایان گفت: دلیلی وجود ندارد کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، رئیس هیات هم باشد؛ چه دلیلی دارد که این اتفاق با توجه به اینکه دور پیش هم رئیس بوده بیافتد و الان هم می خواهند این اتفاق بیفتد؛ وقتی رئیس هیات فوتبال یک استان دیگر به استاندار قزوین حمله می کند حتما یک مصونیتی برای خود دارد یعنی یک فضایی یک مصونیتی برای آنان ایجاد شده است که برای استاندار قزوین تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز