خبرگزاری کار ایران

در پی آمار بالای تصادفات شهری؛

استاندار یزد خواستار برخورد جدی ‌با موتورسواران متخلف شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۸۱۵

استاندار یزد با اشاره به آمار بالای تصادفات در شهر یزد گفت: پلیس راهور یزد باید برخورد جدی با رویکرد کاهش تصادفات راکبان موتورسوار را مجدانه دنبال کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی در نشست شورای راهوری ترافیک استان یزد با بیان اینکه آمار بالای تلفات رانندگی در شان مردم یزد نیست، اظهار داشت: بر اساس گزارشات راکبان موتورسیکلت و عابرین پیاده رتبه بالاتری در مقایسه با میانگین کشوری دارند که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه برخورد جدی با موتورسواران متخلف در یزد فراهم شود ادامه داد: حتما باید برای کاهش آمار حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن تا پایین‌ ترین حد ممکن اقدامات لازم صورت پذیرد.

استاندار یزد با بیان اینکه باید برنامه جدی در این رابطه با تدابیر خاصی داشته باشیم اضافه کرد: این موضوع غیرقابل توجیه است و زمانیکه دلیل تصادفات روشن است پس بهتر می ‌توانیم در ارتباط با کاهش تصادفات برنامه ریزی و آن را اجرایی کنیم.

طالبی با تاکید بر پذیرش نقاط ضعف و اصلاح آنها افزود: متاسفانه علاوه بر این که مشکلاتی در برخورد و رویه های موجود داریم، فرهنگ ترافیکی و رفتارهای مردمی هم درست نیست و دچار ضعف است که باید در این زمینه نیز جدی تر کار شود.

استاندار یزد با بیان اینکه موارد مطروحه گردآوری شود و اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گیرد خاطرنشان کرد: همچنین توصیه دارم پیشنهاداتی که پلیس راه و راهور در ارتباط با معابر و خیابان‌ ها دارند نیز تهیه شود و نیروی انتظامی برای اجرا در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات باید به نوعی باشد که بازدارندگی داشته باشد اظهار داشت: این که در یزد چنین آمار بالایی از تلفات در طول سال داشته باشیم اصلا قابل قبول نیست و برای کاهش آمار تصادفات و تلفات باید با چنین مسائلی جدی‌تر برخورد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز