خبرگزاری کار ایران

صحاف مطرح کرد؛

کمک ۱۳ میلیاردی خیران به بهزیستی آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۵۱

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به کمک ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران استان به این نهاد گفت: با راه‌اندازی پویش «عیدانه» توسط خیران به سه هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان کمک شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،فرگل صحاف در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۱۳۸ مرکز شبانه روزی در سراسر استان داریم که هفت هزار مددجو در آنها نگهداری وتمهیدات بهداشتی برای مقابله با کرونا در این مراکز به طور وسیع و گسترده اجرایی می شود. 

وی اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور ۸۰ نوع آیین نامه و دستور العمل برای زیرمجموعه های خود در راستای مقابله با کرونا ابلاغ کرده است که به دقت رعایت می شوند و تاکنون ۲۰ جلسه کمیته مقابله با کرونا در اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی تشکیل شده است. 

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: مهدهای کودک و  مراکز روزانه از چهارم اسفند تعطیل شده اند و در این مدت از نظر تامین اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان آنها کمک کرده ایم و برای سه ماه نیز امکان استفاده از بیمه بیکاری برای آنها فراهم شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هر هفته یک پیام آگهی دهنده به مددجویان در خصوص رعایت نکات بهداشتی ارسال می شود.

وی گفت: همچنین تاکنون وسایل بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال برای مراکز بهزیستی استان تهیه شده است.

صحاف یادآوری کرد: به حساب هر یک از مددجویان نیز ۳۰۰ هزار ریال برای تهیه اقلام بهداشتی واریز شده است.

وی ادامه داد: سامانه خودارزیابی روانشناختی توسط بهزیستی راه اندازی شده است و هر یک از شهروندان پس از مراجعه به این سامانه و در صورت داشتن مشکل با خط تلفن ۱۴۸۰ تماس می گیرند که ظرفیت پاسخگویی آن در روزهای کرونایی سه برابر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز