خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد:

ممنوعیت برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی/آذین بندی برای جشن‌های شعبانیه با مجوز شهرداری انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۰۶۳

استاندار یزد با تاکید بر ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه تجمع گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی در ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان های استان اظهار داشت: برای کاهش مبتلایان به کرونا به همکاری همه جانبه مردم برای ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی نیاز است تا شاهد سیر نزولی بیماری در استان باشیم.

وی افزود: هرگونه آذین بندی برای جشن‌های شعبانیه تنها با مجوز شهرداری ممکن است و با تخلفات در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات پیش‌رو معابر برون شهری استان و تمامی مسیرهای منتهی به روستاها نیز بسته می شود، ادامه داد: روستاها تنها پذیرای ساکنان دایمی خود هستند و پذیرای ساکنان فصلی و دارای ویلا در روستا نخواهند بود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه خروج و تردد از روستاها در روزهای ۱۲ تا ۱۵ فروردین‌ماه  تنها در موارد اضطراری ممکن است و حتی اهالی روستا بدون ضرورت نباید تردد داشته باشند اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از مسافران غیربومی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورودی ۱۰ شهرستان‌  استان بازگردانده شدند.

وی عنوان کرد: توقف خودرو در کنار پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع و مشمول جریمه است،  امیدواریم با تشدید کنترل شاهد سیر نزولی مبتلایان به کرونا در استان باشیم.

طالبی یزد اظهار داشت: در مورد شهروندان خارجی تصمیم‌های ویژه‌ای گرفته شد که بر این اساس پایش، بررسی و درمان آنها در دستور کار استان است.

استاندار یزد بیان کرد: تردد خارج از شهر فقط برای افرادی که به دلیل نیاز شغلی مجبور به خروج هستند، ممکن است و اجازه خروج منوط به ارائه مدارک لازم است که این مدارک در قالب کارت تردد از سوی دستگاه‌های مربوط صادر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز