خبرگزاری کار ایران

خانه فرهنگ صدوقی یزد و روانپزشکان برای مبارزه با کرونا همکاری می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۴۵

خانه فرهنگ صدوقی یزد و انجمن علمی روانپزشکان ایران شاخه استان یزد در راستای ارائه خدمات رایگان مشاوره به مردم در مبارزه با ویروس کرونا همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، این همکاری در زمینه‌های مختلف به خصوص تهیه محتوای لازم برای آموزش و آگاهی‌بخشی جامعه، ارائه بستر مناسب برای مشاوره تلفنی و تصویری رایگان به اقشار مختلف و برنامه‌های مختلف زنده تلوزیون اینترنتی با حضور مجازی مردم است.

پاسخگویی به مشکلات مردم با ابزارهای مختلف ارتباطی، همکاری تعداد زیادی از روانپزشکان و روانشناسان یزدی به صورت داوطلبانه در این مسیر برای کاهش آسیب‌های روحی و روانی از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

ترس از ابتلا به بیماری و استرس ناشی از اختلال در فعالیت‌های شغلی، اقتصادی و کسب و کار و ناشی از بیکاری و نیز محرومیت از ارتباطات اجتماعی در کنار چالش داخلی خانواده‌ها به دلیل ارتباط طولانی با یکدیگر در دوران قرنطینه پیامدهای منفی دارد که در این زمینه نیز اقدام خواهد شد.

چالش‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان، معضل روانی سوگ و سوگواری، تهدیدروانی جامعه سالمندان، استرس‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان از پیامدهای دیگر منفی بروز همه‌گیری کروناست که در این همکاری به این موارد نیز توجه شده است.

بنا به پیشنهاد خانه فرهنگ صدوقی و در راستای فعالیت‌های عام‌المنفعه این موسسه در حوزه بیماری کرونا، مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات رایگان به اقشار مختلف مردم طراحی و اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز