خبرگزاری کار ایران

توصیه استاندار قزوین برای مشارکت همگانی در مهار کردن ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۱۸۹

استاندار قزوین گفت: مشارکت همه گروه‌ها و آحاد جامعه لازم است تا از این ویروس منحوس و خطرناک جلوگیری و پیشگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در نشست هم اندیشی خیران استان در خصوص کمک به پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت‌های مردمی و خیران در راستای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

استاندار قزوین افزود: باید فرهنگ خیر اندیشی و نیک اندیشی در امور خیریه بین مردم نهادینه شود تا بتوان گام‌های بلندی را برای مقابله با این ویروس مسری و همه گیر برداشت.

جمالی پور بیان کرد: بیماری کرونا مثل زلزله نیست که فقط یک استان یا یک شهر را درگیر کند بلکه بیماری مسری است و در صورت غفلت مسئولان و مردم، همه مناطق را آلوده خواهد ساخت .

وی تصریح کرد: باید برای مقابله با این ویروس همه پای کار بیایند و تمام ظرفیت‌های گروه‌های جهادی ، خیران و آحاد مردم برای ریشه کنی این بیماری به کار گرفته شود .

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: همچنین لازم است ارائه خدمات و مشارکت خیران در این زمینه به صورت متمرکز و به دور از پراکنده کاری تحت مدیریت و نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام شود .

استاندار قزوین به پویش نذر سلامت، اشاره کرد و گفت: مشارکت عموم شهروندان و خیران در این نذر فرهنگی و در راستای همه خدمات مورد نیاز مردم، توسط علوم پزشکی به صورت متمرکز ساماندهی شده و باید تمامی خیران در این خصوص همراهی و همکاری لازم را داشته باشند . 

جمالی پور اضافه کرد: در این پویش خداپسندانه، چهره‌های ملی و استانی در حوزه‌های مختلف شرکت کرده و شهروندان و آحاد مردم را به این امر خیر دعوت می‌کنند .

وی یادآور شد: هرگونه اقدام پیشگیرانه در مقابله با این ویروس بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود و باید خود مردم به این باور برسند که زمینه پیروزی بر کرونا عزم جدی مردمی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز