خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران:

بیمارستان‌ها و مردم برای مقابله با بلایای طبیعی آماده نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۹۳

«با توجه به حادثه خیز بودن ایران، این موضوع که در زمان بروز حوادثچه برنامه‌ای برای نجات انسان‌ها و کاهش تلفات جانی و مالی داشته باشیم، بسیار حائز اهمیت است.»

رئیس انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران گفت: جامعه هنوز نپذیرفته است سیل، زلزله، توفان و مانند آن غیرقابل پیش‌بینی‌اند و همواره باید آمادگی قبلی برای مقابله با آن‌ها وجود داشته باشد تا زیان‌ها به حداقل برسد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی عکاشه گفت: رشته‌های مختلف جراحی از جمله ارتوپدی نیز کنفرانس‌های کوچکی در دل کنگره برگزار می‌کنند که معمولا موضوع آن مسائل عام هر حوزه بوده و چندان تخصصی و جزئی نیست.

وی ادامه داد: امسال موضوع کنفرانس انجمن جراحان ارتوپدی، راهکارهای رویارویی و مقابله با حوادثو بلایای طبیعی از جمله سیل، ریزش کوه، آتش سوزی، توفان و بویژه زلزله است.

رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با بیان اینکه قصد داریم به راهکارهای مشخصی برای مقابله با بحران‌های طبیعی برسیم گفت: با توجه به حادثه خیز بودن ایران، این موضوع که در زمان بروز حوادثچه برنامه‌ای برای نجات انسان‌ها و کاهش تلفات جانی و مالی داشته باشیم، بسیار حائز اهمیت است.

عکاشه با تاکید بر اینکه اکنون نه بیمارستان‌ها و نه جامعه از آمادگی لازم برای مقابله با بحران‌های طبیعی برخوردار نیستند، اظهار کرد: جامعه هنوز نپذیرفته است که سیل، زلزله، توفان و مانند آن غیرقابل پیش‌بینی‌اند و همواره باید آمادگی قبلی برای مقابله با آن‌ها وجود داشته باشد تا زیان‌ها به حداقل برسند.

به گفته رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران کنگره جامعه جراحان از۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود و امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در کنفرانس ارتوپدی حداکثر ۱۶ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز